جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز به مصاف هم می روند

  براساس این گزارش، سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شنبه شب در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییر کلی برنامه بازیهای تیم فوتبال نفت که تحت تاثیر از ۱۳ تیمی شدن گروه نخست این رقابت ها بوده، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اردو تدارکاتی هفت روزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27283
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۵۱

کرونا :

نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز به مصاف هم می روند

 

براساس این گزارش، سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شنبه شب در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییر کلی برنامه بازیهای تیم فوتبال نفت که تحت تاثیر از ۱۳ تیمی شدن گروه نخست این رقابت ها بوده، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اردو تدارکاتی هفت روزه در اهواز چند بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

اسماعیل پناهپوری اظهارداشت: با نظر کادر فنی و در جهت آماده نگه داشتن بازیکنان دوبازی تدارکاتی با تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان در این اردو برنامه ریز شده است.

پناهپوری تصریح کرد: با توجه به انصراف تیم شهرداری کاشان از رقابت های جام حذفی و قرعه استراحت که در هفته سوم به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خورده برگزاری این اردو تدارکاتی میتواند نقش بسزایی در آمادگی هرچه بهتر بازیکنان برای بازی مقابل فولاد نوین اهواز داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: تمام تلاش کادر سرپرستی و فنی تیم فوتبال آماده نگه داشتن این تیم و حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ دسته دوم است که برد پرگل بازی نخست این تیم نیز گواهی براین ادعا است.

وی تاکید کرد: برگزاری چهار اردو تدارکاتی و نظم تیمی در مدت شکل گیری تیم یکی از نقاط قوت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است که آن را از سایر تیم های شرکت کننده در لیگ دسته دوم متمایز می کند.

پناهپوری اظهار امیدواری کرد: با حمایت مردم و مسئولان فصل جاری را بتوانیم با موفقیت پشت سر گذاشته و یکی از مسافرین لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم .

براساس این گزارش، اردو هفت روزه تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران از روز یکشنبه ۲۱ شهریور لغایت شنبه ۲۷ شهریور در اهواز با حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی این تیم برگزار می شود.

نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز به مصاف هم می روند

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi