جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با ۷۸ هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتی و پیشگیرانه در نفت و گاز گچساران

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران از عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با ۷۸ هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتی، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیرمترقبه و پیشگیرانه در نفت و گاز گچساران خبر داد. به گزارش نصردنا محمد شهبازی درجمع خبرنگاران افزود: ۷۸ هزار و ۵۴۱ فقره درخواست کار تعمیراتی اعم از پیشگیرانه، اصلاحیه، تعمیر کلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26940
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

کرونا :

عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با ۷۸ هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتی و پیشگیرانه در نفت و گاز گچساران

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران از عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با ۷۸ هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتی، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیرمترقبه و پیشگیرانه در نفت و گاز گچساران خبر داد.
به گزارش نصردنا محمد شهبازی درجمع خبرنگاران افزود: ۷۸ هزار و ۵۴۱ فقره درخواست کار تعمیراتی اعم از پیشگیرانه، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیر مترقبه در اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است.
وی بیان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی با ۷۸ هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتی، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیرمترقبه و پیشگیرانه در نفت و گاز گچساران عملیاتی شده است.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران تصریح کرد: کارهای تعمیراتی و اصلاحیه‌ها نقش موثری در اقتصاد مقاومتی، تولید و حفظ محیط زیست پیرامون تأسیسات ایفاکرده است.
شهبازی عنوان کرد: در همین راستا ۶۶۸ مورد اصلاحیه در واحدهای مختلف انجام شده است.
وی گفت: تعداد ۲۵۰ مورد درخواست نیز توسط نظام مشارکت و مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری به این اداره ارجاع شده است.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران خاطر نشان کرد: تعویض و بهینه‌سازی کنترل توربین‌های رولز رویس ایستگاه‌های تقویت گاز (ردیف c-104 فشار ضعیف گچساران ۱، ردیف c-101A و C-101B فشار قوی گچساران، ردیف‌های C-702A و C-702C واحد فشار ضعیف گچساران ۳ و ردیف‌های C-403 وc- 405 فشار ضعیف گچساران ۴ را از دیگر عملیات‌های موفقت‌آمیز این اداره بوده است.
شهبازی بیان کرد: برای حمایت از صنایع شرکت‌های ایرانی و جلوگیری از خروجی ارز کارهایی از قبیل انجام تعمیرات اساسی کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰، فشار قوی سیاهمکان، تقویت گاز بینک و گاز و گاز مایع ۱۳۰۰ سیاهمکان در بخش‌های مختلف نظیر برق، ابزار دقیق، بخشی از مکانیک رله‌های حفاظتی و تعمیرات کلی مکانیک در این شرکت انجام شده است.
وی افزود: این اداره موفق به تعمیر انواع روتور و درپوش الکترو موتور شامل بازسازی نشیمن‌گاه و بیرینگ به تعداد ۲۷۰ مورد شده است از ساخت ۲۲۰ عدد انواع صفحه کاهنده فشار (اورفیس) در سایزهای مختلف شده است.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران ادامه داد: ساخت بیش از ۴۰۰ مورد قطعات مورد نیاز توربین‌های ورکسپور، کلارک، سولار، رستون، رولز رویس شامل نشت بندهای تفلونی، بوش و چرخ دنده‌ها از دیگر افتخارات این شرکت است.
شهبازی اضافه کرد: نیروهای صنعت نفت گچساران موفق به ساخت بیش از ۱۴۵ مورد فلنج از ۴ اینچ تا ۲۴ اینچ مورد مصرفی در خطوط جریانی نفت و گاز شدند.
وی گفت: انجام اصلاحیه‌های مختلف نظیر تلمبه‌های جدید بر روی بسته مواد شیمیایی ضد رسوب واحد نمک‌زدایی، اصلاحیه تعویض لوله، تعمیر ۱۲۲ دستگاه شیرآلات متنوع فرایندی در سایزها و نمونه‌های مختلف را از دیگر نقاط قوت کارکنان صنعت نفت گچساران است.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران تصریح کرد: فرایند این عملیات‌ها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است نقش بی‌بدیلی نیز در تولید نفت داشته است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi