جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آب چالش امنیتی آینده بشر/نهاد خانواده مهمترین الگوی مصرف

به گزارش ، فتاح محمدی  ظهر سه شنبه در جشنواره خانواده، نقش زنان در مدیریت مصرف (آب، برق و گاز) در شهر یاسوج با بیان اینکه آب چالش امنیتی آینده بشر خواهد بود، افزود: تنها راه عبور از این بحران اصلاح الگوی مصرف خواهد بود. وی با بیان اینکه آن چیزی که خلیج فارس را در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26833
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

کرونا :

آب چالش امنیتی آینده بشر/نهاد خانواده مهمترین الگوی مصرف

به گزارش ، فتاح محمدی  ظهر سه شنبه در جشنواره خانواده، نقش زنان در مدیریت مصرف (آب، برق و گاز) در شهر یاسوج با بیان اینکه آب چالش امنیتی آینده بشر خواهد بود، افزود: تنها راه عبور از این بحران اصلاح الگوی مصرف خواهد بود.

وی با بیان اینکه آن چیزی که خلیج فارس را در منطقه خاورمیانه به عنوان نقطه استراتژیک معرفی کرده است وجود منابع گاز ، نفت و آب فراوان است، اظهار داشت: امروزه تنها نفت و گاز چالش امنیتی دارد و اما در آینده این انرژی ها جای خود را به آب می دهند.

معاون سیاسی  و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آب در آینده مهمترین مشکل در جوامع بشری خواهد بود، خاطرنشان کرد: خلیج فارس به علت اینکه شاهراه حیاطی است امروزه مورد توجه دشمنان است و ما باید علاوه بر الگوی صحیح در مصرف آب از خلیج نیز در برابر دشمنان دفاع کنیم.

محمدی سلامتی و بقای زندگی را بقای جامعه بشری عنوان کرد و بیان داشت: زندگی ما به آب وابسته است و در شرایط کنونی ما باید با استفاده صحیح و رعایت الگوی مصرف این نعمت خدادادی را حفظ کنیم.

وی نهاد خانواده و زن را از مهمترین الگوی مصرف در خانه نام برد و ادامه داد: زن به عنوان مدیر  اقتصادی خانواده می تواند با تربیت فرزندان و نشان دادن اصلاح الگوی مصرف از اسراف و تفریط جلوگیری کند.

فتاح محمدی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi