جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سوختن ۵۰‌ هکتار از مراتع کنگاور در آتش کمبود تجهیزات/کرمانشاه از تجهیزات هوایی برای اطفای حریق محروم است

سلیمانی انتقاد کرد: سوختن ۵۰‌ هکتار از مراتع کنگاور در آتش کمبود تجهیزات/کرمانشاه از تجهیزات هوایی برای اطفای حریق محروم است سرویس اجتماعی رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با اعلام خبر سوختن ۵۰ هکتار از مراتع کنگاور در آتش طی روزهای اخیر، گفت: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور باید منشا آتش‌سوزی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26718
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

سوختن ۵۰‌ هکتار از مراتع کنگاور در آتش کمبود تجهیزات/کرمانشاه از تجهیزات هوایی برای اطفای حریق محروم است
سلیمانی انتقاد کرد:

سوختن ۵۰‌ هکتار از مراتع کنگاور در آتش کمبود تجهیزات/کرمانشاه از تجهیزات هوایی برای اطفای حریق محروم است

سرویس اجتماعی
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با اعلام خبر سوختن ۵۰ هکتار از مراتع کنگاور در آتش طی روزهای اخیر، گفت: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور باید منشا آتش‌سوزی را بررسی و اعلام کند.

جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸

سوختن 50‌ هکتار از مراتع کنگاور در آتش کمبود تجهیزات/کرمانشاه از تجهیزات هوایی برای اطفای حریق محروم است

حسن سلیمانی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح آتش‌سوزی اخیر مراتع کنگاور، گفت: در سال جاری بارش‌های بسیار در غرب کشور سبب احیای مراتع شد از این رو سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اداره منابع طبیعی استان باید در حفظ و نگهداری آنها اقدامات لازم را انجام دهد اما متاسفانه آتش‌سوزی اخیر منجر به نابودی ۵۰ هکتار از مراتع کنگاور شد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عدم تجهیز سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و منابع طبیعی استان کرمانشاه سبب شد تا این آتش سوزی به موقع خاموش نشود، از این رو خسارات بسیاری به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه عدم رعایت و حفظ نظامات  مرتبط با حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی منجر به آتش سوزی به میزان ۵۰ هکتار در کنگاور شد، افزود: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور موظف به آموزش‌های لازم به کشاورزان و دامدارن در حفظ منابع طبیعی است، در خصوص آتش‌سوزی اخیر هم منشا آتش‌سوزی باید بررسی و اعلام شود.

سلیمانی یادآور شد: متاسفانه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در خصوص تجهیز امکانات و رفع نواقص جهت اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع در این منطقه اقدامی انجام نداده به عنوان مثال کرمانشاه از اطفای حریق هوایی محروم است.

اختصاص ۱۵۰میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیرهای اربعین ایلام
دنبال کنید

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در صورت بروز آتش سوزی به شکل تعمدی، مسئولان قضایی باید برخوردهای قانونی صورت دهند، افزود: صدا و سیما نیز در آموزش به مردم می‌تواند نقش موثری داشته باشد، فرمانداران و استانداری نیز که در صیانت از اموال عمومی وظیفه دارند در این زمینه باید با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور همکاری کنند./

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi