جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نفتی های گچساران ، نفرات برترمسابقات قرآن وعترت مناطق نفتخیزجنوب

نفرات برتر مسابقات شفاهی قرآن و عترت کارکنان و همسران مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابع معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی، رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران گفت : در این مسابقات که به مدت یک روز و در بخش‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26470
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

کرونا :

نفتی های گچساران ، نفرات برترمسابقات قرآن وعترت مناطق نفتخیزجنوب

نفرات برتر مسابقات شفاهی قرآن و عترت کارکنان و همسران مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابع معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی، رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران گفت : در این مسابقات که به مدت یک روز و در بخش‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۳جزء، حفظ ۲جزء و حفظ ۱ جزء، در شهرک نفت اهواز برگزار شد، ۸۲ نفر حضور داشتند.
ساسان حبیبی نژاد همچنین یادآورشد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان و استعداد یابی و شناسایی نخبگان قرآنی برگزار شد و نفرات برتر نیز درمسابقات سراسری وزارت نفت که آذرماه امسال برگزارمی‌شود، شرکت می‌کنند.
وی افزود : نفرات برتر این مسابقات که با مشارکت آموزش معارف اسلامی، امور فرهنگی هنری عملیات غیرصنعتی و روابط عمومی مناطق نفتخیزجنوب برگزار شد در بخش برادران و خواهران مشخص شدند.

حبیبی نژاد ضمن تبریک به دو نفر از کارکنان شرکت نفت گچساران اظهار داشت : آقایان مهدی شعبانی و سعید بالی از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به ترتیب در رشته های قرائت تحقیق و حفظ ۵جزء مقام اول مسابقات مناطق نفت خیز جنوب را کسب کردند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi