جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میز خدمت حقوقی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد راه اندازی شد

قمشه: میز خدمت حقوقی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد راه اندازی شد سرویس اجتماعی معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از راه اندازی میز خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشورخبر داد. شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷  به گزارش خبرگزاری خانه ملت، منصور قمشه با بیان اینکه یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

میز خدمت حقوقی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد راه اندازی شد
قمشه:

میز خدمت حقوقی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد راه اندازی شد

سرویس اجتماعی
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از راه اندازی میز خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشورخبر داد.

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷

میز خدمت حقوقی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد راه اندازی شد

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، منصور قمشه با بیان اینکه یکی از نیازهای جدی مددجویان به واسطه معضلات اجتماعی  ناآگاهی حقوقی و بی اطلاعی از قوانین است ، گفت: ناآگاهی حقوقی مددجویان در عدم توانایی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق آنان مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است که راه اندازی میز خدمت حقوقی بسیاری از مشکلات حقوقی و قضایی خانواده های تحت حمایت این نهاد را مرتفع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این طرح با بهره گیری از ظرفیت مشاورین، حقوقدانان و وکلای نیکوکار بصورت رایگان انجام می شود و مددجویان تحت حمایت می توانند با مراجعه به این از مشاوره های لازم و ظرفیت وکلای نیکوکار در دعاوی حقوقی بهره مند شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد ، گفت: اجرای طرح وکیل خانواده نیز از دیگراقدامات این نهاد درراستای کمک به رفع مشکلات مددجویان است که بر اساس آن چندین پرونده حقوقی و قضایی به یک وکیل ارجاع داده می‌شود.کمیته امداد در زمینه مشارکت‌های مردمی در امور خیریه مجمع وکلای نیکوکار را تشکیل داده است به طوری که در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ وکیل فعال با این نهاد همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است، درحال حاضر ۱۹۰ شورای حل اختلاف ویژه خانواده کمیته امدادامام (ره) در کشور با همکاری قوه قضاییه دایر است. همچنین در استانهای تهران و لرستان دومجتمع ویژه حل اختلاف خانواده‌های تحت پوشش به مشکلات مددجویان جامعه هدف رسیدگی می کنند./

پاسخ رئیسی به پرسشس درباره نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰
دنبال کنید

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi