چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیش های حقوقی مدیران شرکت نفت گچساران مایه طنز مردم فقیر شده است / فیش های آسمانی

دیگر به درجه‌ای از خواب نمایی رسیده‌ام که می‌توانم موضوع خوابم را پیش از خواب مشخص کنم. چند شب پیش تصمیم گرفتم در خصوص فیش های حقوقی خوابی ببینم. بدون فوت وقت رفتم در خبرگزاری‌های اونوری، چون می‌دونستم در صفحه اول هر کدومشون خالصانه حدود ده خبر و مصاحبه و گزارش و فیلم و… در خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25913
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

کرونا :

فیش های حقوقی مدیران شرکت نفت گچساران مایه طنز مردم فقیر شده است / فیش های آسمانی

دیگر به درجه‌ای از خواب نمایی رسیده‌ام که می‌توانم موضوع خوابم را پیش از خواب مشخص کنم. چند شب پیش تصمیم گرفتم در خصوص فیش های حقوقی خوابی ببینم. بدون فوت وقت رفتم در خبرگزاری‌های اونوری،

چون می‌دونستم در صفحه اول هر کدومشون خالصانه حدود ده خبر و مصاحبه و گزارش و فیلم و… در خصوص فیش های حقوقی واریز شده . گفتم تا موضوع فعلاً کش دار شده فرصت رو از دست ندم خوابش رو ببینم تا طرح‌های بعدی شروع نشده سعادت نوشتن درخصوص فیش‌های حقوقی ما رو هم فرا بگیره.

دوش دیدم که به قول حافظ پرده‌ها بر افتاده و همه فیش های حقوقی هویدا شده. البته نه فیش حقوقی ظاهری. فیش حقوقی حقیقی (که استفاده از قدرت و رانت و… را هم شامل می‌شد).

هر کسی که در خیابان راه می‌رفت فیش حقوقیش بالای سرش به صورت دیجیتال به ریال مشخص بود. به بالای سر خودم نگاه کردم هر کاری کردم نتونستم ببینم. یه کله پزی جلوم بود. رفتم جلو تو شیشه ویترین کله پزی دیدم فیش حقوقی من هم بالای سرم هویدا بود. کله‌های تو ویترین در حالی که دهنشون باز بود زیر چشمی به فیش حقوقی من نگاهکی می‌انداختن. یکی از کله‌ها خندش گرفت اما  با تشر و لب گاز گرفتن کله بغلی سریع خودش رو جمع و جور کرد و خلاصه مراعات حال و روز مرا کردند.

درون فیش حقوقی بالای سر من رقم زیادی نبود ولی فیش حقوقی من با احتساب یارانه و مستمری نهادهای حمایتی اینگونه خودنمایی می کرد.

رسیدم خونه و رفتم سراغ اخبار. برخی که در خصوص فیش‌های حقوقی افاضات می‌فرمودند صفرهای فیش‌های حقوقی حقیقیشون قابل شمارش نبود و از صفحه تلویزیون به دیوار خونه ما درز پیدا کرده بود و حتی صفرهای برخی از این عزیزان دل، عرض دیوار را هم طی کرد و از پنجره خانه ما خارج و در فضا معلق شد. صحنه باشکوهی بود.

عبور از خاتمی و روحانی چرا؟ (سرمقاله جوان)!!
دنبال کنید

از خواب پریدم و نگاهی به گوشی اندرویدم انداختم که چینی بودن گوشی باعث شد ظرف ۱۰ دقیقه عکسهایی دانلود شود که زیاد هم برایم تعجب برانگیز نبود !!!!!!!!!!!!

بالای عکس ها نوشته بود فیشهای حقوقی مدیران شرکت نفت گچساران ، آنقدر ها هم متعجب نشده بودم زیرا از فیش ۱۷ میلیونی تا ۳۵ میلیونی در دریافتی در آنها موج می زند.

کمی خنده ام گرفت از دست آن بیچاره ای که اینها را منتشر کرده بود زیرا فلاکت مدیران بدهکار و وام های روی دوش مدیران را ندیده بود .

کمی هم پوزخندی به فیشها نثار کردم که شاید صاحبانشان فکر کرده اند حقوق می گیرند زیرا به قلاده می مانست برای راضی کردن مدیران کوچک و این برداشت من بود در مقابل فیش های نجومی که واقعا نجومی بودند نه اینها که نه زمینی هستند و نه نجومی و باید به آنها گفت : فیشهای آسمانی ، فیشهایی که در سالهای ۸۲ تا ۸۶ نقل رسانه های گچساران بود .

امروز فیشهایی را دیدم که آن زمان در اخبارمان حرفش را می زدیم و می نوشتیم ( مدیران پروازی) و امروز فیش های حقوقی آسمانی طنز کارگران و کارمندان شرکت نفت و فقرای محله سادات و رادک و پانصد دستگاه گچساران است.

امروز باید پرسید : آیا در آینده زمانی می رسد که فیش های نجومی هم در گچساران دیده شود؟!!!

آیا فیش های نمایندگان این شهر می تواند فیش نجومی باشد؟!!!

آیا اصلا مدیر سطح بالایی هم هست در این شهرستان که فیش نجومی داشته باشد؟!!!

جواب این سوالات در لایه ای از ابهام مانده است…..

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi