جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بعد از فوتبال نوبت کنسرت رسید/مسئولان برخورد کنند+تصاویر

؛ حبیب قلندری برگزاری کنسرت موسیقی با خوانندگی دو هنرمند کشور امید جهان و محمد یاوری در گچساران نیمه‌تمام ماند. بنابراین گزارش این کنسرت با یک ساعت تأخیر آن‌هم در سالن ورزشی پانصد دستگاه گچساران که فاقد سیستم خنک‌کننده بود، برگزار شد دراین‌بین هوای بسیار گرم سالن باعث رنجش و کلافه شدن شهروندان گچسارانی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25789
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

کرونا :

بعد از فوتبال نوبت کنسرت رسید/مسئولان برخورد کنند+تصاویر

؛

حبیب قلندری

برگزاری کنسرت موسیقی با خوانندگی دو هنرمند کشور امید جهان و محمد یاوری در گچساران نیمه‌تمام ماند.

بنابراین گزارش این کنسرت با یک ساعت تأخیر آن‌هم در سالن ورزشی پانصد دستگاه گچساران که فاقد سیستم خنک‌کننده بود، برگزار شد دراین‌بین هوای بسیار گرم سالن باعث رنجش و کلافه شدن شهروندان گچسارانی که برای دیدن این کنسرت رفته بودند شد.

خوانندگان این کنسرت با دو ساعت تأخیر وارد سالن شدند این در حالی بود که مجری برنامه در مدت‌زمان تأخیر برای سرگرم کردن مردم به سرودن اشعار و خاطرات طنز و لطیفه‌گویی پرداخت و گرمای هوا و همچنین تأخیر در اجرای برنامه گلایه‌مندی مردم را بیشتر کرد.

در هنگام اجرای برنامه عده‌ای جوان تماشاگرنما که تعدادشان به‌اندازه انگشتان یکدست هم نمی‌رسید دست به حرکات غیرمتعارف زده و باعث اخلال در اجرای برنامه شدند.

تقاضای و درخواست خوانندگان این کنسرت و تذکرات مسئولان برگزاری این برنامه هم چاره‌ساز نشد.

درنهایت امید جهان خواننده کشور به علت رعایت نکردن شئون اسلامی و حرکات غیرمتعارف از طرف عده‌ای، از حاضرین در این برنامه عذرخواهی کرد و از اجرا و ادامه برنامه خودداری کرد.

هنرمند مطرح کشوری در گفتگو با با اظهار تأسف از اتفاق پیش افتاده بیان کرد: من از تهران خودم را برای اجرای این برنامه رساندم و همیشه مردم گچساران را مردمی انقلابی و بافرهنگ و هنردوست میدانم اما امروز عده‌ای باعث بی‌نظمی در اجرای برنامه شدند و به ما اجازه ندادن که به نحوه شایسته برنامه‌هایمان را اجرا بکنیم.

در ادامه شهروندانی که برای دیدن این کنسرت آمده بودند با اظهار ناراحتی و گلایه شدید از شرایط پیش‌آمده خواستار برخورد جدی مسئولان شهر با مسببان این بی‌نظمی‌ها شدند و عنوان کردند ما برای دیدن این برنامه نفری مبلغ ۱۵ هزار تومان بهاء بلیط پرداخت کرده‌ایم و آنگاه عده‌ای در عین ناباوری و به‌سادگی اجرای این برنامه را برهم زدند و با این حرکت باعث بدبینی برگزارکنندگان این کنسرت نسبت به شهر هنردوست گچساران شدند.

آماری عجیب از تعداد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به روایت معاون وزیر!
دنبال کنید

لازم به ذکر است: مدتی قبل چنین حرکتی در مسابقات لیگ دسته دو کشور مرحله پلی‌آف بازی بین نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم در استادیوم شهدای نفت گچساران اتفاق افتاد که عده‌ای تماشاگرنما باعث اخلال در بازی و درنهایت تعطیلی و نیمه‌تمام ماندن این بازی شد.

 

IMG_1869 IMG_1871 IMG_1876 IMG_1880 IMG_1882 IMG_1883 IMG_1898 IMG_1901 IMG_1904 IMG_1907 IMG_1917 IMG_1927 IMG_1949 IMG_1955 IMG_1956 IMG_1958 IMG_1985 IMG_1990 IMG_2002 IMG_2005 IMG_2008

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi