جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاسه صبرم لبریز شد/ باید واقعیت ها را بیان کرد

؛ رئیس مجمع امور صنفی شهرستان گچساران در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی که با حضور فرماندار، معاون دادستان و مدیران ادارات برگزار شد، اظهار داشت: تا اکنون سعی‌ام براین بود که سکوت اختیار کنم و شنونده باشم و از تجربیات دیگران استفاده کنم. سید ناصر حسینی افزود: اما بعغی مواقع بعنوان یک مدیر تشکل مردم‌نهاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25757
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۵۶

کرونا :

کاسه صبرم لبریز شد/ باید واقعیت ها را بیان کرد

؛

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان گچساران در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی که با حضور فرماندار، معاون دادستان و مدیران ادارات برگزار شد، اظهار داشت: تا اکنون سعی‌ام براین بود که سکوت اختیار کنم و شنونده باشم و از تجربیات دیگران استفاده کنم.

سید ناصر حسینی افزود: اما بعغی مواقع بعنوان یک مدیر تشکل مردم‌نهاد که قریب به ۳۵ هزار نفر از جمعیت این شهر را خانواده بازار تشکیل داده است و همچنین من به نمایندگی از این جامعه باید ضجه و ناله و مظلومیت این قشر را از حلقومم بیرون بیاورم و بگویم عین عدالت در موردشان رعایت نشده است.

حسینی یادآور شد: همیشه شنونده بودم اما گاهی کاسه صبر لبریز می‌شود و باید واقعیت جامعه را بدون ترس بیان کرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی‌ها مشکلات و معضلات فرهنگی را در برگزاری جشن ها در تالارها می‌دانند و همچنین یکی از مواردی که در خطبه‌های نماز جمعه به آن اشاره می شود، به نحوه برگزاری جشن‌های عروسی در تالارها می باشد.

حسینی عنوان کرد: آیا شخصی که در طول سال یک‌بار وآن هم برای یک نوبت و به مدت‌زمان دو ساعت به یک جشن عروسی در تالار دعوت است باعث تغییر فرهنگی در روحیات یک فرد یا یک جامعه و یا خانواده می‌شود؟ آیا  معضلات و مشکلات فرهنگی جامعه فقط وجود تالارهای عروسی است.

وی یادآوری کرد: چرا ما نمی‌آییم به خیابان‌های شهر نگاه کرده، که در آن انواع تیپ‌ها که نشات گرفته از فرهنگ غلط غرب دیده می‌شود.

حسینی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی امر باید در این جلسات اعلام بکنند که درزمینهٔ فرهنگ و برای ارتقاء سطح فرهنگ چکار کرده ایم، ما خودمان در سطح استان و سایر استان‌ها باعث شدیم که گچساران را بعنوان یک شهر بی‌فرهنگ و ……. تعبیر کنند و همچنین خودمان در محافل و مجالس در خطبه‌ها بیان کرده‌ایم که گچساران چنین شهری است و باعث لحن و نفرین همه قرارگرفته‌ایم.

اعزام ۹۰۰ دانش آموز گچسارانی به اردوی راهیان نور
دنبال کنید

رئیس مجمع امور صنفی گچساران تاکید کرد: گچساران چنین شهری نیست و من اعلام می‌کنم اگر در منطقه جنوب یک شهر با فرهنگ وجود دارد آن‌هم شهرستان گچساران می‌باشد.

حسینی در ادامه گفت: احساس می‌کنم متولیان امر فرهنگ در این شهر وظیفه خود را به‌خوبی انجام نداده و توپ را به زمین دیگران می‌اندازند.

وی بیان کرد: ما متأسفانه به علت اینکه در کارهایمان سهل‌انگاری کرده‌ایم و تالارهای عروسی را عامل بی‌بندوباری می‌دانیم ولی متولیان فرهنگی کدام کار و هزینه فرهنگی را در شهرستان انجام داده‌اند؟

حسینی در ادامه گفت: چرا زحمات نیروی انتظامی، اتاق اصناف، دایره اماکن نیروی انتظامی و….. که نظارت کافی را تا پاسی از شب بر تالارهای عروسی دارند نادیده گرفته می‌شود؟ چرا بعضی از افراد برای چاپلوسی نزد مسئولین رفته و برعلیه تالارها دروغ‌پردازی و عناوین غیرمتعارفی را نسبت می‌دهند؟

وی اضافه کرد: این حرکت بی‌احترامی به فرهنگ اجتماعی مردم شریف گچساران است و این موارد کذب و نباید از محافل عمومی بازگو شود.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران در پایان عنوان کرد: مسئولین باید بیشتر باهم همکاری کرده و این جلسات فقط برای رفع تکلیف نباشد و دست‌به‌دست هم داده تا کارها عملی شود.

گزارش: حبیب قلندری

۰ IMG_1758 IMG_1759 IMG_1761 IMG_1763 IMG_1787

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi