شماره : 25657
۱۹ / ۴ / ۱۳۹۵ - ۹:۴۴

تعداد پروازهای فرودگاه گچساران به سه پرواز در هفته افزایش یافت

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش پروازهای فرودگاه نفت و گاز گچساران به سه پرواز در هفته خبر داد . ساسان حبیبی نژاد گفت : در پی توافقات بعمل آمده و هماهنگی های انجام شده پروازهای فرودگاه گچساران از امروز شنبه ۱۹/۴/۹۵ به سه پرواز در هفته افزایش یافت.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش پروازهای فرودگاه نفت و گاز گچساران به سه پرواز در هفته خبر داد .

ساسان حبیبی نژاد گفت : در پی توافقات بعمل آمده و هماهنگی های انجام شده پروازهای فرودگاه گچساران از امروز شنبه ۱۹/۴/۹۵ به سه پرواز در هفته افزایش یافت.
حبیبی نژاد با بیان اینکه فرودگاه یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه شهری می باشد افزود : ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مناطق محروم وزارت نفت برای توسعه فرودگاه گچساران اختصاص یافت .
وی گفت : با توجه به نزدیک بودن گچساران به شهرهای بهبهان ، دهدشت ، نورآباد ، گناوه ، دیلم و حتی امیدیه و آغاجاری و همچنین گستردگی حوزه عملیاتی این شرکت در چهار استان ، توسعه و گسترش فرودگاه گچساران با اضافه شدن خطوط پروازی می تواند کمک شایانی به مردم منطقه باشد.
حبیبی نژاد همچنین از اقدامات و برنامه ریزی انجام شده به جهت تجهیز سالن انتظار ، احداث دیوار اطراف محوطه و امنیت فرودگاه ، برج مراقبت ، سیستم لایتینگ و ایجاد جایگاه سوخت با پیگیری های نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد .
به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران هم اکنون پروازهای فرودگاه روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه انجام می گیرد.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 25657 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 19 تیر 1395 ساعت ۰۹:۴۴:۲۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر