شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعزام تیم کارشناسی HSE شرکت ملی نفت ایران به ماهشهر

مدیر اچ اس یی شرکت ملی نفت ایران از اعزام یک تیم پنج نفره کارشناسی به ماهشهر برای کمک به بررسی دلایل وقوع آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا خبر داد. سیاوش درفشی با اشاره به این که این تیم کارشناسی اواخر امروز یا ساعت های نخستین فردا (جمعه، ١٨ تیرماه) به ماهشهر اعزام می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25612
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

کرونا :

اعزام تیم کارشناسی HSE شرکت ملی نفت ایران به ماهشهر

مدیر اچ اس یی شرکت ملی نفت ایران از اعزام یک تیم پنج نفره کارشناسی به ماهشهر برای کمک به بررسی دلایل وقوع آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا خبر داد.

سیاوش درفشی با اشاره به این که این تیم کارشناسی اواخر امروز یا ساعت های نخستین فردا (جمعه، ١٨ تیرماه) به ماهشهر اعزام می شود، تصریح کرد: این تیم به منظور کمک به بررسی علت آتش سوزی در این محل حضور پیدا خواهند کرد.

وی اعضای پنج نفره این تیم را، متشکل از کارشناسان بخش اداره آتش نشانی، ایمنی، بهداشت، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل عنوان و یادآور شد: بخش های اچ اس ایی تمام شرکت های شرکت ملی نفت ایران مستقر در خوزستان از جمله شرکت ملی حفاری ایران در آماده باش کامل به سر می برند.

بر اساس این گزارش، شرکت مناطق نفت خیز جنوب از زمان وقوع آتش سوزی، در پتروشیمی بوعلی سینا در محل حادثه حضور دارد. این شرکت علاوه بر ارسال٢٨٠ بشکه ماده خاموش کننده و دو دستگاه بزرگ آتش نشانی، دو گروه آتش نشان را به موقعیت پتروشیمی بوعلی سینا اعزام کرده است، بیژن عالی پور، مدیر عامل این شرکت نیز در محل حادثه حضور پیدا خواهد کرد.

به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی وزارت نفت، علی صفی خانی، رئیس اچ اس ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، دهقانی، رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همچنین رئیس و معاونین اچ اس ای و ترابری شرکت آغاجاری نیز در محل حادثه حضور دارند.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ٣۶ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع است،خوراک پتروشیمی ماهشهر نفتای سبک و سنگین و بنزین پیرولیز است که از کارخانجات NGL (١٠٠٠/٩٠٠ پازنان) و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود و در فرآیندهای موجود در واحدهای عملیاتی مختلف به محصولات با ارزش و سود آور آروماتیکی نظیر پارازایلین و ارتوزایلین و بنزن تبدیل می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi