پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تحقق اقتصادمقاومتی ،اقدام وعمل با اجرایی شدن نظام پیشنهادات در صنعت نفت

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران از سود  افزون بر ۹ هزارو ۴۶۰ میلیارد ریالی شرکت نفت وگاز گچساران از نظام پیشنهادات خبر داد . علی نارکی صبح امروز در گچساران بابیان اینکه نظام مشارکت در صنعت نفت گچساران  از سال ۱۳۸۰ راه اندازی و تاسیس شده است گفت : از آغاز فعالیت نظام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

کرونا :

تحقق اقتصادمقاومتی ،اقدام وعمل با اجرایی شدن نظام پیشنهادات در صنعت نفت

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران از سود  افزون بر ۹ هزارو ۴۶۰ میلیارد ریالی شرکت نفت وگاز گچساران از نظام پیشنهادات خبر داد .
علی نارکی صبح امروز در گچساران بابیان اینکه نظام مشارکت در صنعت نفت گچساران  از سال ۱۳۸۰ راه اندازی و تاسیس شده است گفت : از آغاز فعالیت نظام مشارکت تا کنون ۴۸ هزار و ۴۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت ارائه شده است .
دبیر نظام مشارکت شرکت نفت گچساران افزود : در نظام جمهوری اسلامی سازمانها وادارات باید به گونه ای باشند که کارکنان و خانواده های آنان خود را صاحب سازمان بدانند ودر قبال سازمان احساس مسئولیت نمایند.
علی نارکی با اشاره به اینکه نظام مشارکت و پیشنهادات بهترین راهکار  برای رسیدن به پیشرفت تعالی سازمان ها می باشد اظهار داشت : از مجموع ۴۸هزار و ۴۰۰پیشنهاد کارکنان نفت گچساران از ابتدای سال ۱۳۸۰تاکنون بیش از ۹هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال  سود و صرفه اقتصادی بهمراه  داشته است.
دبیر نظام پیشنهادات نفت گچساران ادامه داد : نظام پیشهادات ،  ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است، چرا که در نظام پیشهادات کارکنان و خانواده های آنها بی انکه بخواهند در رقابتی قرار می گیرند که نتیجه آن اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدام وعمل است.
نارکی بابیان اینکه در سال ۹۴بیش از۴ هزار و۵۰۰ پیشنهاد توسط کارکنان شرکت به این دبیرخانه ارسال شده است گفت:از مجموع پیشنهادات مذکور ۱۹۷مورد مصوب وتعداد۸۹ مورد اجرا شده است که نشان از همکاری ومشارکت خوب کارکنان این شرکت دارد.
دبیر نظام پیشنهادات نفت گچساران صرفه اقتصادی حاصل از نظام پیشنهادات درسال ۹۴را افزون بر دوهزار و۳۴۹ میلیاردریال عنوان کرد.
وی تجلیل از فعالان عرصه نظام مشارکت را،راهکاری مناسب برای ایجاد انگیزش درمیان کارکنان عنوان کرد و ادامه داد:امید است باهمدلی ومشارکت کارکنان وخانواده های آنان بتوانیم گام های بهتری در این راستا در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل برداریم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi