جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار گچساران : ادارات و نهادهای مرتبط با مبارزه علیه مواد مخدر اقدامات و برنامه‌های خود را مستندسازی کنند

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که مواد مخدر یکی از ضدارزش‌های تخریب‌گر فروپاشی خانواده‌ها و جامعه از درون است. وی افزود: مبارزه با توزیع مواد مخدر و سودجویان این فعالیت غیرانسانی همواره در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24900
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

کرونا :

فرماندار گچساران : ادارات و نهادهای مرتبط با مبارزه علیه مواد مخدر اقدامات و برنامه‌های خود را مستندسازی کنند

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که مواد مخدر یکی از ضدارزش‌های تخریب‌گر فروپاشی خانواده‌ها و جامعه از درون است.

وی افزود: مبارزه با توزیع مواد مخدر و سودجویان این فعالیت غیرانسانی همواره در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و در این زمینه فعالیت‌های قابل قبولی انجام شده است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بر اساس اعتقادات، ارزش‌های دینی و قانون جامعه اسلامی مواد مخدر از جمله موارد نهی شده است و استفاده از این مواد همچنین خرید و فروش آن جرم و گناه به شمار می‌رود.

رحیمی در ادامه با اشاره به نزدیکی هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: نظام اسلامی در راستای مبارزه با قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان و باندهای بزرگ مواد مخدر همواره تلاش کرده و در این راه جوانان زیادی نیز به درجه بلند شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه در گچساران نیز مانند دیگر شهرستان‌های کشور مبارزه با این مواد ضدانسانی به شدت انجام می‌شود، گفت: با نگاهی به عملکرد نیروهای انتظامی این شهرستان و ارائه گزارش‌های متعدد عملکرد خوبی در این راستا وجود دارد.

رحیمی ضمن تشکر از نیروی انتظامی گچساران خواستار پیگیری و تلاش بیشتری درخصوص مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان شد.

فرماندار گچساران از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول این هفته ادارات و نهادهای مرتبط با مبارزه علیه مواد مخدر اقدامات و برنامه‌های خود را مستندسازی کنند.

رحیمی در پایان از ادارات و نهادهای مرتبط با حوزه مواد مخدر گچساران خواست تا با همکاری و تعامل، حضوری پررنگ در هفته مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi