شماره : 24882
۲۶ / ۳ / ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

نشست بررسی راهکارهای حفظ و نگهداشت نیروی انسانی شرکت نفت گچساران

به منظور بررسی مسائل کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و راهکارهای پیشنهادی حفظ و نگهداشت نیروی انسانی، جلسه ای با حضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای ادارات این شرکت برگزار شد. دراین جلسه، مدیر منابع انسانی این شرکت با اشاره به اهمیت منطقه گچساران در صنعت نفت کشور و شرایط کار در این

به منظور بررسی مسائل کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و راهکارهای پیشنهادی حفظ و نگهداشت نیروی انسانی، جلسه ای با حضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای ادارات این شرکت برگزار شد.

دراین جلسه، مدیر منابع انسانی این شرکت با اشاره به اهمیت منطقه گچساران در صنعت نفت کشور و شرایط کار در این منطقه اظهار داشت: اگر سازمانی بخواهد به نحوشایسته خدمت کند و مدیرانی تصمیم ساز برای آینده صنعت نفت داشته باشد، باید بتواند نیروهای انسانی کارآمد را جذب و تربیت کند.

سعید غلامی با اشاره به توانمندی ، ظرفیت وخلاقیت های نیروی انسانی کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: آسیب شناسی وارائه راهکارهای مناسب به جهت بالا بردن انگیزش نیروهای انسانی در مناطق عملیاتی مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی با تاکید برلزوم ایجاد راهکارهای جدید انگیزش نگهداشت نیروی انسانی در مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران تصریح کرد: در مشاغل باشرایط کاری سخت، ضروری است به این نکته توجه بیشتری شود.

غلامی با بیان اینکه گچساران یکی ازمهمترین گلوگاه های صادرات نفت ایران است، افزود: لازم و ضروری است که به فرصت ها وچالش های پیش روی نیروی انسانی در این شرکت توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی حفظ سلامت جسمی وروحی کارکنان وخانواده های صنعت نفت را یکی از اولویت های اصلی و مهم این صنعت عنوان کرد و یادآور شد: مدیریت منابع انسانی نفت گچساران امیدوار است بتواند با ارائه نظرات و راهکارهای حمایتی وانگیزشی، موجبات خرسندی و نگهداشت کارکنان عملیاتی  را فراهم نماید.

سعیدغلامی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شرکت نفت گچساران و وجود ۱۲مجتمع نفت و گاز این شرکت در پهنه چهاراستان فارس، کهگلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر و صعب العبور بودن برخی از تأسیسات اظهار داشت: تدوین راهکارهای کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت و ارائه آن به مدیران برای اتخاذ تصمیمات بهینه از برنامه های منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران است.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 24882 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت ۱۶:۵۹:۳۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر