جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

غلامرضا تاجگردون : در حال حاضر تناسبی میان نرخ مسکن با هزینه های ساخت و ساز وجود ندارد

نماینده مردم گچساران در مجلس، با بیان اینکه بازار مسکن باید با حرکتی بطئی و آرام از رکود خارج شود، گفت: وقتی با نرخ سود بالای بانکی و همچنین هزینه تمام شده پول ساخت و ساز انجام می شود نباید انتظار کاهش قیمت در بازار مسکن را داشت. غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

کرونا :

غلامرضا تاجگردون : در حال حاضر تناسبی میان نرخ مسکن با هزینه های ساخت و ساز وجود ندارد

نماینده مردم گچساران در مجلس، با بیان اینکه بازار مسکن باید با حرکتی بطئی و آرام از رکود خارج شود، گفت: وقتی با نرخ سود بالای بانکی و همچنین هزینه تمام شده پول ساخت و ساز انجام می شود نباید انتظار کاهش قیمت در بازار مسکن را داشت.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن، گفت: وقتی با نرخ سود بالای بانکی و همچنین هزینه تمام شده پول کاری از جمله ساخت و ساز انجام می شود نباید انتظار کاهش قیمت در بازار مسکن را داشته باشیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش نرخ مسکن باید با گذشت یک مقطع زمانی در کنار تنزل هزینه های ساخت در کشور همراه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه انتظارات منطقی در بازار مسکن را باید متناسب با دوره ساخت تعیین کرد، گفت: در حال حاضر تناسبی میان نرخ مسکن با هزینه های ساخت و ساز وجود ندارد و هر کدام به سمت پلکان رشد بیشتر حرکت می کنند.

ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا ایجاد ثبات در بازار مسکن را در پی دارد

وی با اشاره به مولفه های ایجاد ثبات در بازار مسکن، افزود: کنترل بازارهای مشابه بخش مسکن، نیاز سنجی در این بخش و همچنین ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا از فاکتورهای مهمی است که می تواند بازار مسکن را به سمت وسوی رونق هدایت کند.

تاجگردون با بیان اینکه امیدی ندارم که حرکت سریع و رونقی در بازار مسکن رخ دهد، تصریح کرد: بازار مسکن برای خروج از رکود باید رشدی بطئی و آرام داشته باشد زیرا هر تنشی در این بازار تبعات بدی به همراه دارد.

بازارچه عید نوروز گچساران+حواشی
دنبال کنید

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بازار مسکن باید با مکانیزم های مشخصی با هدف بهبود شرایط کنترل شود./

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi