شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاطمه رهبر سکاندار معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شد/ انتصاب نخستین مدیر زن در کمیته امداد

[ad_1] با حکم رییس کمیته امداد؛ فاطمه رهبر سکاندار معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شد/ انتصاب نخستین مدیر زن در کمیته امداد سرویس اجتماعی فاطمه رهبر طی حکمی از سوی فتاح به عنوان معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد منصوب شد. یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴ به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24642
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

فاطمه رهبر سکاندار معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شد/ انتصاب نخستین مدیر زن در کمیته امداد

[ad_1]

با حکم رییس کمیته امداد؛

فاطمه رهبر سکاندار معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شد/ انتصاب نخستین مدیر زن در کمیته امداد

سرویس اجتماعی
فاطمه رهبر طی حکمی از سوی فتاح به عنوان معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد منصوب شد.

یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴

 فاطمه رهبر سکاندار معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شد/ انتصاب نخستین مدیر زن در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فاطمه رهبر نخستین زنی است که مدیریت اجرایی یکی از معاونت های کمیته امداد را پس از ۳۸ سال از تاسیس این نهاد مردمی عهده دار شده است.این انتصاب در جهت تحقق سیاست های جدید کمیته امداد برای بهره گیری از ظرفیت بیشتر بانوان و ارائه  خدمات مطلوب  به زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد در حکم فاطمه رهبر به عنوان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بر بهبود و گسترش خدمات تخصصی مددکاری و مشاوره با رویکرد پیشگیرانه، تمرکز بر توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اقشار نیازمند، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، دقت لازم در انتخاب مددکاران، صیانت از نهاد خانواده و ایجاد مشوق های لازم برای امر ازدواج اشاره کرده است.

این درحالی است که فتاح پیش از این برلزوم تغییر جنسیتی در بدنه مدیریتی و رفتار سازمانی و همچنین توسعه خدمات مددکاری با محوریت مددکار زن با توجه به جمعیت بالای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت تاکید کرده بود.

فاطمه رهبر با مدرک دکتری مدیریت استراتژیک، نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی مردم تهران در ادوار هفتم، هشتم  و نهم، نایب رئیسی کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره  هفتم و هشتم، نائب رئیسی کمیسیون اصل نود مجلس نهم، عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، عضو ناظر از طرف مجلس شورای اسلامی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان (شورای عالی انقلاب فرهنگی) با معرفی ریاست مجلس شورای اسلامی دوره هشتم و صدور حکم توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار گرامی باد
دنبال کنید

فاطمه رهبر همچنین پیش از انتخاب نمایندگی مجلس شورای اسلامی، سابقه دبیری شورای عالی سیاست گذاری اینترنت سازمان صدا و سیما و مدرسی دانشکده هنر و معماری را  برعهده داشته است.

شایان ذکر است، پیش ازاین علی محمد ذوالفقاری به مدت پنج سال  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بوده و هم اکنون به عنوان معاون مشارکت های مردمی این نهاد مشغول  به فعالیت است./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi