سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری شامل برپایی نمایشگاه، اجرای تئاتر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ویژه ماه رمضان در این شهرستان اجرا می‌شود. امیر حسین نوروزی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در طول سال و در مناسبت‌های مختلف در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران قرار دارد. وی گفت: اداره فرهنگ و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24633
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

کرونا :

در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری شامل برپایی نمایشگاه، اجرای تئاتر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ویژه ماه رمضان در این شهرستان اجرا می‌شود.

امیر حسین نوروزی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در طول سال و در مناسبت‌های مختلف در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران قرار دارد.

وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی در طول سال اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: در همین راستا به مناسبت ماه مبارک رمضان این اداره اجرای برنامه‌هایی را در سطح شهرستان تدارک دیده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری شامل برپایی نمایشگاه، اجرای تئاتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی در سطح شهرستان گچساران و به ویژه در بین نسل نوجوانان و جوانان از اهداف اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در این شهر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده و بر آن تأکید شده است.

نوروزی به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند سبب ترغیب افراد به ویژه جوانان به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و دینی شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi