چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

صحبتهای پاشازاده که بلافاصله باواکنش رشید مظاهری / دروغ یا توهم؟!!!

شب قبل از بازی حساس دو تیم نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم تحت تاثیر اتفاقات برنامه نود قرار گرفت. در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم برای مشخص کردن سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول باقی مانده و با انجام بازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۲

کرونا :

صحبتهای  پاشازاده که بلافاصله باواکنش رشید مظاهری / دروغ یا توهم؟!!!

شب قبل از بازی حساس دو تیم نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم تحت تاثیر اتفاقات برنامه نود قرار گرفت.

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم برای مشخص کردن سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول باقی مانده و با انجام بازی فردا چهره ۱۸ امین تیم برای حضور در لیگ دسته اول فصل ۹۵-۹۶ مشخص خواهد شد، نود  که آخرین برنامه خود را در فصل فوتبالی ۹۴-۹۵ بر روی آنتن برد، این دیدار را دچار حواشی ای کرد.

 

ماجرا از آن قرار است که در آیتم پایانی این برنامه رشید مظاهری دروازبان گچسارانی و موفق این روزهای فوتبال کشورمان میهمان برنامه نود بود. گچسارانی بودن این بازیکن موفق، باعث شد که عادل فردوسی پور به همین بهانه به سراغ حرفهایی از پاشازاده سرمربی پارس جم که در حال حاضر برای انجام این دیدار حساس در گچساران به سر می برد، برود و از قول پاشازاده تیراندازی در شهر گچساران را عنوان کند و فضای امنیتی این شهر را ناامن جلوه دهد. صحبتهایی که بلافاصله باواکنش رشید مظاهری روبروشد.

 

جالب آنجاست که فردوسی پور برای تایید صحبتهایی که از پاشازاده نقل کرده بود ادعا کرد که این مربی تصاویر و ویدئوهایی در اختیار دارد که در ادامه نشان خواهد داد.

 

در خلال گفتگوی فردوسی پور و مظاهری پس از اتمام ایتمی از این دروازبان خود فردوسی پور در ادامه این موضوع گفت: البته عموی اقای مظاهری (عمو اردوان) که یکی از مسئولین حراست شرکت نفت و گاز گچساران است این موضوع را تکذیب کرده و تیراندازی در گچساران را بی اساس دانست.

 

قابل توجه موتور سیکلت سواران شهر دوگنبدان
دنبال کنید

ماجرا زمانی جالب تر می شود که در اتمام برنامه نود که با جنجالی از سوی علی لطیفی سرمربی اکسین البرز برعلیه فردوسی پور و ماجرای تبانی در لیگ دسته دوم در بازی مقابل نفت امیدیه و اکسین صحبت شد، فردوسی پور عکس ها و فیلم های فرستاده شده از سوی پاشازاده را مبهم دانست و گفت: هیچ چیز از این موضوع نمی شود فهمید.

 

در شهرستان گچساران و صحبتی که بلافاصله با یکی از خبرنگاران ورزشی در این مورد داشتیم. وی موضوع را کاملا رد و فضای این شهر را کاملا امن و آماده برای برگزاری این دیدار حساس، مهیا میدید.

 

دهقانی روابط عمومی باشگاه نفت وگاز نیز طی تماس تلفنی با برنامه نود صحبت های مهدی پاشازاده را کذب محض دانست و اعلام کرد این صحبت ها فقط برای جو سازی است و گچساران از هر لحاظ آماده ی برگزاری مسابقه هست .

 

به نظر میرسد با توجه به برگزاری این دیدار حساس و ماجرای بازی رفت برنامه نود با مطرح کردن این موضوع که کاملا رد شد، باعث بوجود آمدن حساسیتی بی مورد برای این بازی گشت.

 

حال  صحبتهایی که به نقل از پاشازاده از زبان فردوسی پور در برنامه پرمخاطب ۹۰ درست شب قبل از بازی مطرح شد و توسط خود فروسی پور تکذیب شد را باید جنگ روانی پاشازاده برعلیه تیم گچساران دانست یا کاملا اتفاقی؟

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi