شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد محسنی : برگزاری بیش از ۴۶ هزار نفر ساعت آموزش HSE در شرکت نفت و گاز گچساران

رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری بیش از ۴۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی HSE در این شرکت خبر داد . به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ؛ محمد محسنی رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) گفت : بی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24458
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

کرونا :

محمد محسنی : برگزاری بیش از ۴۶ هزار نفر ساعت آموزش HSE در شرکت نفت و گاز گچساران

رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری بیش از ۴۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی HSE در این شرکت خبر داد .
به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ؛ محمد محسنی رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) گفت : بی تردید تلاش در جهت حفظ و ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان و مدیریت صحیح و بهینه در حوزه حفاظت از محیط زیست و صیانت از منابع سازمانی همواره از اولویت های برتر در صنعت نفت گچساران تعلق است .
وی افزود : همسو با اجرای دستور وزیر نفت مبنی بر رعایت بیشتر اصول ایمنی و تأکید ایشان بر برگزاری دوره های آموزشی در حوزه HSE و مدیریت بحران برای کارکنان این شرکت ، اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) نفت گچساران در سال گذشته موفق به برگزاری ۴۶ هزار و ۴۵۰ نفر ساعت آموزش ایمنی و مدیریت برای ۲۴۹۶ نفر از کارکنان شده است .
محسنی با بیان اینکه ۹۲۲ فقره بازرسی و بازدید HSE در سال ۱۳۹۴ انجام شده است اظهار داشت : به منظور افزایش سطح توان عملیاتی کارکنان در مواجهه با شرایط اضطراری و آشنایی گروهها با مدیریت بحران ۴۰ مورد تمرین در شرایط اضطراری در واحدهای عملیاتی ، برگزاری المپیاد تخصصی ورزشی آتش نشانان و یک مرحله مانور شرایط اضطراری در فرودگاه نفت گچساران انجام شده است .
رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) نفت گچساران با بیان اینکه ۸ ایستگاه در تاسیسات این شرکت مسقر و مشغول فعالیت می باشند افزود : واقع شدن شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر از یک سو و قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و مینیفولد بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیاتی این شرکت در ساحل از سوی دیگر ، گچساران را به یکی از مناطق پنج گانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل نموده است و از این رو کار در اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) و آموزش کارکنان نقش مهمی برای ایمن سازی و پایداری و پیشگیری از حوادث در این قلب نفتی دارد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi