شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از مراسم استقبال افتخارآفرینان تیم هندبال نفت و گاز گچساران عصر جمعه ۷خرداد خبرداد

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود:مراسم استقبال افتخارآفرینان تیم هندبال نفت و گاز گچساران عصر جمعه ۷خرداد ۹۵ راس ساعت ۱۸:۱۵ از تقاطع بهشت زهرا در جاده گچساران به شیراز جنب پمپ بنزین شروع و ازآنجا با استقبال مردم و مسئولین راهی گلزار شهدا این شهر خواهند شد. محمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24369
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۷:۱۷

کرونا :

از مراسم استقبال افتخارآفرینان تیم هندبال نفت و گاز گچساران عصر جمعه ۷خرداد خبرداد

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود:مراسم استقبال افتخارآفرینان تیم هندبال نفت و گاز گچساران عصر جمعه ۷خرداد ۹۵ راس ساعت ۱۸:۱۵ از تقاطع بهشت زهرا در جاده گچساران به شیراز جنب پمپ بنزین شروع و ازآنجا با استقبال مردم و مسئولین راهی گلزار شهدا این شهر خواهند شد.

محمد حبیبی نژاد تصریح کرد: پس از مراسم استقبال اعضای تیم هندبال و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران به مقام شهدا این شهر ادای احترام می کنند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از همه مردم و مسئولان برای حضور در مراسم استقبال از افتخارآفرینان هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد.

حبیبی نژاد همچنین از برگزاری مراسمی جهت تجلیل از اعضای تیم هندبال نفت و گاز گچساران و سایر افتخارآفرینان ورزش نفت در آینده ای نزدیک خبرداد.

براساس این گزارش، تیم هندبال نفت و گاز گچساران توانست در بازی فینال لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی هندبال کشور دست پیدا کند و سهمیه آسیایی را نیز برای نخستین بار برای هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد اخذ کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هندبالیست جمعه , 7 خرداد 1395 - 7:48

درودبرشما.واقعاکم اتفاقی نبوددرحضورتیم های بزرگ وصاحب ملی پوش وصاحب سابقه زیاددرهندبال افتخاربزرگی بودواقعاتیم هایی مانندمس کرمان،هپکواراک،کفش ملی تهران،سنگ وآهن بافق یزد و….کم تیمهایی نبودندولی نفت گچساران بااقتداردوم شدازاول لیگ این تیم دردوراولل تیم اول لیگ،دوردوم تیم دوم بااختلاف کم ودرنهایت دوم لیگ .امیدواریم تجلیل شایسته ای هم ازطرف مرم وهم مسشولان شود.

logo-samandehi