جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موفقیت شهردای تهران در برپایی اعیاد شعبانیه/تزریق روحیه شادی و نشاط در شهر ثمره تلاش شهرداری

[ad_1] نمایندگان مجلس تاکید کردند؛ موفقیت شهردای تهران در برپایی اعیاد شعبانیه/تزریق روحیه شادی و نشاط در شهر ثمره تلاش شهرداری سرویس اجتماعی برگزاری اعیاد و جشن های مختلف همواره فرصتی است تا شاهد فضایی متفاوت درپایتخت باشیم فضایی که به عقیده نمایندگان مردم در مجلس، شهرداری تهران با آذین بندی و برگزاری جشن ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24242
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

موفقیت شهردای تهران در برپایی اعیاد شعبانیه/تزریق روحیه شادی و نشاط در شهر ثمره تلاش شهرداری

[ad_1]

نمایندگان مجلس تاکید کردند؛

موفقیت شهردای تهران در برپایی اعیاد شعبانیه/تزریق روحیه شادی و نشاط در شهر ثمره تلاش شهرداری

سرویس اجتماعی
برگزاری اعیاد و جشن های مختلف همواره فرصتی است تا شاهد فضایی متفاوت درپایتخت باشیم فضایی که به عقیده نمایندگان مردم در مجلس، شهرداری تهران با آذین بندی و برگزاری جشن ها نقش پررنگی در آن داشته است.

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۵

موفقیت شهردای تهران در برپایی اعیاد شعبانیه/تزریق روحیه شادی و نشاط در شهر ثمره تلاش شهرداری

خبرگزاری خانه ملت- گروه اجتماعی؛ جشن ها و اعیاد مذهبی همواره فرصتی است تا شاهد تغییری در فضای شهری از منظر آذین بندی و برگزاری مراسم خاص در نقاط مختلف شهر باشیم؛ اقدامی که شهرداری تهران همواره در اجرای آن پیشگام و البته به اذعان مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی بسیار موفق بوده است.

به اعتقاد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شهرداری تهران نه تنها در اجرای پروژه های عمرانی به عنوان مهم ترین دغدغه پایتخت نقش پررنگی داشته بلکه با انجام اقدامات به موقع فرهنگی در اعیاد مختلف همچون آذین بندی شهر و برگزاری جشن ها که نمونه آن را در اعیاد شعبانیه شاهد بودیم گام موثری در افزایش و تززیق روحیه شادی و نشاط بین شهروندان برداشته است.

 

فاطمه رهبر: افزایش شور و نشاط در بین جوانان با برگزاری جشن اعیاد شعبانیه از سوی شهرداری تهران

فاطمه رهبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با مثبت ارزیابی کردن اقدامات شهرداری در برگزاری جشن ها و مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه، افزود: شهرداری تهران اغلب علاوه بر کارهای عمرانی و زیربنایی در شهر تهران، مدتی است که اقدامات فرهنگی را در سراهای محله و فرهنگسراها و اماکن مختلفی انجام می دهد که باعث افزایش شور و نشاط و ایجاد روحیه جدید بین شهروندان تهرانی شده است.

موسیقى سنتى
دنبال کنید

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به جمعیت شهر تهران و با وجود مشکلات عدیده در سطح شهر تهران اعم از آلودگی هوا و ترافیک ایجاد شده نیاز بود تا شهرداری تهران دست به یکسری فعالیت هایی بزند که بتواند روحیه بانشاطی را برای مردم پدید آورد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه مناسبت های مذهبی در کشور ما زیاد است که شهرداری نقش مهمی را در برپایی این مناسبت ها داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات فرهنگی شهرداری رو به گسترش است و به عنوان مثال در اعیاد شعبانیه جشن های مختلفی را در سراسر شهر تهران برگزار کرد که با توجه به ارتباطی که با مردم داشتم متوجه شدم که آنها نیز از این اقدام شهرداری بسیار احساس رضایت داشتند.

 

 

هاشمی: شهرداری تهران برای گسترده تر کردن جشن های اعیاد شعبانیه برنامه ریزی هدفمندی داشته باشد

مهدی هاشمی نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تشکر از اقدامات شهرداری در برپایی مراسم مختلف از جمله اعیاد شعبانیه و سایر مراسم مذهبی و ملی، افزود: شهرداری در این زمینه باید با حمایت های خود هماهنگی هایی انجام دهد تا چنین جشن هایی با کیفیت بهتر و بیشتری در سطح شهر برگزار شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اکنون برگزاری جشن های اعیاد به صورت متمرکز در سطح شهر وجود دارد که بدون شک شهرداری تهران می تواند با یک برنامه ریزی هدف دار این جشن ها را گسترده تر از گذشته در شهر تهران برگزار کند تا همه مردم بتوانند از چنین فضای فرهنگی بهره مند شوند.

اعمال محدودیت‌های تردد در ۲۵ مرکز استان از ظهر فردا/متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بدون شک برگزاری مراسمی همچون اعیاد شعبانیه باید پررنگ تر باشد چراکه ما در مراسم های سوگواری همواره شاهد حضور پررنگ تر مردم هستیم و مراسم مرتبط با اعیاد کمتر دیده می شود که خوشبختانه این اقدام شهرداری باعث خواهد شد تا جشن ها و مراسم مختلف نیز  پرشور تر برگزار شود.

 

رحماندوست: اقدام قابل تحسین شهرداری تهران در برپایی اعیاد شعبانیه

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اقدام شهرداری را در برپایی جشن و مراسم مختلف همچون شعبانیه قابل تحسین خواند و افزود: برپایی جشن های مرتبط با اعیاد موضوعی است که علاوه بر شهرداری باید تمام مسئولان اجرایی نسبت به این اقدام فرهنگی نگاه متفاوت تری داشته باشند که شهرداری تهران توانسته در این زمینه به خوبی ظاهر شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اکنون شهرداری بیشتر به برگزاری جشن های اعیاد در کشور می پردازد که البته با چارچوب وظایف این نهاد نیز همخوانی دارد و مجموعه شهرداری توانسته به خوبی از عهده آن برآید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: افزایش روحیه و نشاط مردم و به ویژه جوانان اصل مهمی به شمار می رود که اقدام شهرداری می تواند نقش تعیین کننده ای نسبت به آن داشته باشد و اینکه درودیوار شهر حاکی از برگزاری چنین جشن هایی باشد جای خرسندی دارد که بدون شک باید ادامه دار باشد./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi