جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” توسط علی نجمی تالیف و به چاپ رسید

کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” توسط مهندس علی نجمی از کارمندان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تالیف و به چاپ رسید. به نقل از  روابط عمومی نفت گچساران ؛ کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” که توسط یکی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تالیف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24051
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

کرونا :

کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” توسط  علی نجمی تالیف و به چاپ رسید

کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” توسط مهندس علی نجمی از کارمندان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تالیف و به چاپ رسید.

به نقل از  روابط عمومی نفت گچساران ؛ کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” که توسط یکی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تالیف و گردآوری شده بود در تیراژ بالا منتشر شد.

این کتاب که برگرفته از تاریخچه، مفاهیم و نکات کاربردی به همراه تجربه عملی ، پرسش و پاسخ در نظام مشارکت می باشد.

علی نجمی نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه کتاب کتاب “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان” در ۵ فصل نوشته شده است درباره هدف از تالیف این کتاب اظهار داشت : با توجه به نیازهای موجود در سازمان بویژه صنعت نفت و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبین و کارکنان با نظام مشارکت تصمیم به تهیه و تدوین این کتاب گرفتم .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه در سالهای اخیر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نقش بی بدیلی در راستای اقتصاد مقاوتی داشته است تلاش شده است این کتاب به زبانی ساده و به دور از واژه ها و الفاظ پیچیده و سنگین بیان گردد.

نویسنده کتاب  “نظام پیشنهادها راهکاری برای توسعه سازمان ” که خود در سال ۹۳ بعنوان دبیر برتر و ارزیاب برتر هسته مهندسی فرآورش و پژوهشگر برتر سال ۹۳ انتخاب شده است گفت : در این کتاب که با همکاری سرکار خانم زهرا معصومی از همکاران نظام مشارکت شده است سعی کرده ام در فصلهای اول و دوم ؛ معرفی نظام مشارکت ، مبانی نظام پیشنهادها به همراه پارامترها و لوازم اجرایی آن را بیان نمایم .

نجمی تصریح کرد : در فصلهای بعدی کتاب با ارائه تاریخچه و نظام مشارکت در دنیا و سطح کشور ، نتایج طراحی نظام مشارکت در شرکت نفت گچساران به عنوان تجربه ای موفق در صنعت نفت کشور به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب در ۱۲۰صفحه با تیراژ ۱۰۰۰ جلد به چاپ رسیده است .

به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ؛ علی نجمی متولد ۱۳۵۶ از کارمندان جوان صنعت نفت گچساران  مهندس ارشد اداره مهندسی فرآورش و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی مدت ۱۲ سال است در صنعت نفت مشغول خدمت است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن حسونی نژاد یکشنبه , 5 اسفند 1397 - 6:46

درود بر شهید عسگری

logo-samandehi