جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سامانه ارسال پیامکی به کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران راه اندازی شد

با هدف یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی وتعاملات بیشترباکارکنان سامانه ارسال پیامک روابط عمومی شرکت بهره براری نفت وگاز گچساران راه اندازی شد. به نقل از روابط عمومی نفت گچساران : باحضور مدیرعامل شرکت نفت گچساران ، رئیس دفترورئیس روابط عمومی نفت گچساران سیستم پیامک رسان این شرکت در اداره روابط عمومی نفت گچساران برای نخستین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23593
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

کرونا :

سامانه ارسال پیامکی به کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران راه اندازی شد

با هدف یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی وتعاملات بیشترباکارکنان سامانه ارسال پیامک روابط عمومی شرکت بهره براری نفت وگاز گچساران راه اندازی شد.
به نقل از روابط عمومی نفت گچساران : باحضور مدیرعامل شرکت نفت گچساران ، رئیس دفترورئیس روابط عمومی نفت گچساران سیستم پیامک رسان این شرکت در اداره روابط عمومی نفت گچساران برای نخستین بارراه اندازی شد.
رئیس روابط عمومی نفت گچساران دراین رابطه گفت : باپیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات وارتباطات ، امروزه تلفن همراه صرفا به عنوان ابزاری برای مکالمه مورد استفاده قرار نمی گیرد،
از این رو که همیشه ودر همه حال در اختیار مشترکین وکارکنان می باشد بهترین روش اطلاع رسانی از طریق پیامک رسانی بر روی تلفن های همراه می باشد.
ساسان حبیبی نژاد با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گستردگی تاسیسات آن در چهار استان می باشد افزود : ازدیگرمزایای ارسال پیامک به صرفه جویی اقتصادی،زمان،وهزینه می باشد،که باراه اندازی این سیستم دیگرنیازبه ابزارهای توزیع ندارد وباسرعت بالامی توانیم پیامک های مناسبتی وخبری را به کارکنان خودراارسال نماییم.
رئیس روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه برای اولین بار است که این سیستم در شرکت نفت گچساران راه اندازی می شود اظهارداشت:سیستم پیامک رسان موجود به صورت دوسویه می باشد
به طوری که کارکنان شرکت نیز پس از دریافت پیامک می توانند پاسخ خودرا به همان شماره ارسال نمایند.
حبیبی نژاد تصریح کرد: این سیستم امکان ارسال پیام به مشترکین اپراتورهای همراه اول،ایرانسل ، تالیا و رایتل رادارد لذااز کازکنانی که شماره همراه آنها تغییر یافته درخواست می شود شماره جدید را به اموراداری خود اعلام نمایند.
وی در پایان تاکید کرد این سیستم صرفا برای آن دسته از افرادی که سامانه پیامکی خود را فعال نگه داشته اند قابل استفاده می باشد که درحال حاضرنزدیک به 4000شماره را در سامانه ذخیره دارد که قابلیت افزایش پیامک همراه رادارد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi