شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با کانون نخبگان جوان شرکت برگزار شد

به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران در نشست صمیمی اعضای تفکرنخبگان جوان این شرکت گفت : در حساس ترین ومهمترین دوره های تاریخ انقلاب اسلامی جوانان در پیروزی ها وسرافرازی های نظام، نقش اصلی را برعهده داشته اند. امین محمدی با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23522
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

کرونا :

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با کانون نخبگان جوان شرکت برگزار شد

به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران در نشست صمیمی اعضای تفکرنخبگان جوان این شرکت گفت : در حساس ترین ومهمترین دوره های تاریخ انقلاب اسلامی جوانان در پیروزی ها وسرافرازی های نظام، نقش اصلی را برعهده داشته اند.
امین محمدی با اشاره به شهیدمحمد جواد تند گویان افزود:وزیرشهیدصنعت نفت جوان 31ساله ای بود که با جانفشانی وایثارگری خود موجب سرافرازی انقلاب ونظام شد وبه جرات می توان گفت بهترین الگوبرای جوانان در صنعت نفت شهید تنگویان است.
مدیرعامل نفت گچساران اظهار داشت : جوانان با درک صحیح ارزش ها واهداف متعالی سازمان وباربه کارگیری نیروی جوانی،پویایی ونشاط، می توانند در خلق اندیشه های نومنشاءارائه طرحهای نوین در کشور وصنعت نفت باشند.
محمدی ادامه داد:در واقع جوانان می توانند هم در خلق اندیشه ها وهم در مدیریت وبرنامه ریزی اجرای طرح هادر عرصه های مختلف اجتماعی،فرهنگی ،اقتصادی نقش آفرینی نمایند.
وی در ادامه این نشست با اشاره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نقش صنعت نفت در اجرایی شدن اقتصادمقاومتی گفت: مجموعه صنعت نفت کشورثابت کرده است در اقتصاد مقاومتی واقدام وعمل پیشروترین شرکت در صنعت بوده است و امروز نیز امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را همچون گذشته نه فقط در شعار بلکه در عمل به اجرابرسانیم.
در ادامه این نشست مهندس روح الله انصاری مسئول کانون تفکر نخبگان جوان شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت:جوانان صنعت نفت سرشار از ایده ها و تفکراتی سازنده برای پویایی این صنعت بزرگ هستند که با بهره گیری از پیشکسوتان و اعتماد به آنها می توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف صنعت نفت داشته باشند .
روح الله انصاری ادامه داد ، تزریق اندیشه های نو و نظرات کارشناسی خلاقانه جوانان می تواند در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نقشی بی بدیلی داشته باشد و از این رو انتظار داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری با نگاه مثبت مدیرعامل شرکت قرارگاه اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت گچساران تشکیل شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi