جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقش کارگران در صنعت نفت نقشی بی بدیل است

رئیس روابط عمومی نفت گچساران به مناسبت روز کارگر گفت :اعتصاب کارگران صنعت نفت گچساران گواه محکمی بر آرمان خواهی و ولایت مداری کارکنان صنعت نفت گچساران است. ساسان حبیبی نژادافزود:کارگران صنعت نفت با اعتصاب و بستن شیرهای نفت که منبع درآمد رژیم شاهنشاهی بود توانستند همگام با مردم نقش کلیدی را در تاریخ جمهوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23433
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

کرونا :

نقش کارگران  در صنعت نفت نقشی بی بدیل است

رئیس روابط عمومی نفت گچساران به مناسبت روز کارگر گفت :اعتصاب کارگران صنعت نفت گچساران گواه محکمی بر آرمان خواهی و ولایت مداری کارکنان صنعت نفت گچساران است.

ساسان حبیبی نژادافزود:کارگران صنعت نفت با اعتصاب و بستن شیرهای نفت که منبع درآمد رژیم شاهنشاهی بود توانستند همگام با مردم نقش کلیدی را در تاریخ جمهوری اسلامی بجا بگذارند.

حبیبی نژاد با اشاره بمباران تاسیسات نفتی گچساران در دوران جنگ تحمیلی و شهید شدن6 نفر از کارکنان شرکت نفت گچساران درحین انجام کار تاکید کرد: در مدت هشت سال دفاع مقدس نیز کارگران صنعت نفت با فداکاری و ایثارگری ، حتی برای یک لحظه هم دست از کار نکشیدند و توانستند در سخترین روزهای جنگ با سربلندی سردمدار اقتصاد مقاومتی باشند.

رییس روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری هدف در کشور، پیگیری شعار اقتصادمقاومتی اقدام وعمل قلمداد می شود بدون شک پولادمردان عرصه تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی نقش بی نظیری در تحقق این شعار دارند گفت : فرارسیدن یازدهم اردیبهشت فرصتی است تاضمن ارج نهادن بر تلاش های کارگران پرتلاش صنعت نفت که سازندگی کشور در عرصه تولید و اقتصاد بیش از همه مرهون سخت کوشی و فداکاری آنهاست را به آنها تبریک بگوییم

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi