پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۲ باب کتابخانه عمومی در گچساران افتتاح شد

پیش از ظهر امروز آئین افتتاح 2 باب کتابخانه عمومی پاسارگاد و فارابی در گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته است. زینب قربانی با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23331
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

کرونا :

۲ باب کتابخانه عمومی در گچساران افتتاح شد

پیش از ظهر امروز آئین افتتاح 2 باب کتابخانه عمومی پاسارگاد و فارابی در گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته است.

زینب قربانی با اشاره به روند ساخت دو کتابخانه پاسارگاد و فارابی در گچساران، عنوان کرد: این دو باب کتابخانه عمومی در این شهرستان در مدت زمان 6 ماه احداث شده است.

وی هزینه ساخت این دو باب کتابخانه عمومی را 3 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در کتابخانه فارابی، کتابخانه ویژه نابینایان راه‌اندازی شده و قرار است این کتابخانه تجهیز شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هزینه تجهیز این دو باب کتابخانه عمومی 740 میلیون ریال بوده است.

قربانی با اشاره به تعداد کتابخانه‌های عمومی در گچساران، افزود: با افتتاح این دو باب کتابخانه تعداد کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان به 13 باب افزایش یافت.

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi