جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شهرستان برتر/گچساران در تصویر ساخته شده از نگاه مردم

در  شهرستان های کوچک غالباً می­توان پیاده به همه جا دسترسی داشت و امروز 29 فروردین 1395 هوای شهرستان گچساران آفتابی است و بعد از مدت ها در بلوار بعثت واقع در پانصد دستگاه مسئولان مسجد امام حسن به مرمت و ساخت و ساز این مسجد همت گمارده اند و در حال کار هستند. در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23219
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

کرونا :

شهرستان برتر/گچساران در تصویر ساخته شده از نگاه مردم

در  شهرستان های کوچک غالباً می­توان پیاده به همه جا دسترسی داشت و امروز 29 فروردین 1395 هوای شهرستان گچساران آفتابی است و بعد از مدت ها در بلوار بعثت واقع در پانصد دستگاه مسئولان مسجد امام حسن به مرمت و ساخت و ساز این مسجد همت گمارده اند و در حال کار هستند.

در کنار درب ورودی مسجد به نظر می رسد باز شهرداری این شهرستان چوب ها و آشغالها را در کنار دیوار جمع آوری کرده تا در فرصتی مناسب آنها را بسوزاند و این از چشم های تیز بین و چشم های کوچک کودکان این منطقه پنهان نیست.

کمی جلوتر ساختمانهای نیمه ساخته گچساران انگار جان تازه ای گرفته اند و بنایان و کارگران در حال ساخت و ساز هستند و شاید این هم ضرورت زمانه است و فکر نمی‌کنم به رشد یا عدم رشد اقتصادی مربوط باشد و در این شرایط می‌تواند منجر به تقویت این طرز فکر شود.

در همین لحظه ما می‌بینیم در پارک کنار همین ساختمانهای نیمه کاره ، فرزندان دانش آموز گچسارانی در وسط یک پارک به دنبال توپ می دوند و چنان ضربه می زنند که گویا در استادیوم هستند و این کودکان ، دانش آموزان مدرسه کنار پارک هستند که بخاطر نبود مکان در زنگ ورزش در این پارک به فعالیت ورزشی می پردازند.

کمی آنطرفتر فضای مجتمع آپارتمانهای پانصد دستگاه سمت مستقیم سرسبزتر شده است نه به دلیل داشتن فضای سبز بلکه به دلیل وجود علفهای هرزی که در کنار کانالهای مسیر آب و کنار دیوارهای آپارتمانها روئیده اند و چشم های خیلی ها را دور دیده اند و به فرسایش ساختمانها و مسیر های دفع آبهای سطحی می پردازند و از عمرشان می کاهند.

طرح سوال از وزیر اقتصاد به علت تعلل در پرداخت مطالبات ذرت کاران
دنبال کنید

کمی آنطرفتر زمین خالی و بدون ساختمان پردیس گچساران که قند توی دل خیلی از هنرمندان را آب می کرد اکنون با علفهای هرز ، خار و خاشاک پر شده است و همچنان نوید فردایی روشن برای هنرمندان گچسارانی را در چشم ها متواتر می کند.

در کنار زمین خالی پردیس گچساران ساختمان فنی و مهندسی خاک همچنان پوسیدگی خود را به رخ بینندگانش می کشد و حرفهای سالیان دور را با بدنه خود منتقل می کند و به نظر می رسد حرفهایی برای گفتن دارد.

جاده ی کنار ساختمان فنی و مهندسی هم انگار گلوگاه مهمی برای ماشین های ادارات و مردم شده است زیرا رفت و آمد در آن، که حتی مسیر ماشین رو هم بنظر نمی آید و بیشتر به پیاده رو می ماند در جریان است.

در دور نمای این جاده ساختمام آموزش و پرورش شهرستان گچساران خودنمایی می کند و خود را در چشم مردم و فرهنگیان زیبا نشان می دهد. ریاست این اداره امروز در حرکتی زیبا شعار امسال را در پیش گرفته و اتاق ریاستش را به همگف آورده و معاونین  را در کنار خود سکنی داده است و اقدام و عمل را که در قانون طرح مناسب سازی گنجانده شده است به مرحله ظهور نهاده است.

امروز در همین دید و بازدید ها شنیدیم که گچساران در ایام نوروز به عنوان شهرستان برتر برگزیده شده است که آینده نچندان دور در مستندات به قطعیت خواهد رسید.

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi