جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای نفت و گاز برگزار شد

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای نفت و گاز این شرکت برگزار شد. بر اساس این گزارش ، این جلسه در دو بخش عملکرد چاههای نفت و گاز و بررسی وضعیت پروژه ها تشکیل شد . بررسی مشکلات و تنگناهای تولید چاه ها و تأسیسات شرکت بهره برداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22862
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

کرونا :

جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای نفت و گاز برگزار شد

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای نفت و گاز این شرکت برگزار شد.
بر اساس این گزارش ، این جلسه در دو بخش عملکرد چاههای نفت و گاز و بررسی وضعیت پروژه ها تشکیل شد .
بررسی مشکلات و تنگناهای تولید چاه ها و تأسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و پیش بینی های لازم درخصوص تعیین دبی تولید و همچنین راهکارهای مناسب تعمیرات چاهها از جمله مطالب مطرح شده بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برای پیشبرد آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
طبق گزارش ادارهمهندسی بهره برداری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران میزان تولید واقعی این شرکت در سال 94 با احتساب کاهش تکلیفی به میزان 8/100 درصد برنامه محقق شد .
گفتنی است، جلسات پیش بینی بهره دهی چاهها(Forecast) هر 6 ماه یکبار وجهت بررسیعملکرد چاه هاونیز ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلاتو موانعپیش رو، برگزار می شود.
این جلسه با حضور مدیر عامل، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیران فنی ، تولید ، برنامه ریزی تلفیقی ، مهندسی ساختمان ، روسای ادارات ستادی و همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، مدیر فنی ، مدیرعملیات و جمعی از روسا و کارشناسان این شرکت در اهواز برگزار گردید.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم بهره‌بردار نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب می باشد که گستره یاین شرکت در چهار استان خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد و همین ویژگی موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکتها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi