جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

غرس ۳۱ اصله نهال به یاد ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ،31 اصله نهال به یاد 31 شهید این شرکت در تلمبه خانه گوره کاشته شد. در این مراسم رییس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات گفت : در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همه ساله به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و هفته محیط زیست اقدام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22806
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

کرونا :

غرس ۳۱ اصله نهال به یاد ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ،31 اصله نهال به یاد 31 شهید این شرکت در تلمبه خانه گوره کاشته شد.
در این مراسم رییس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات گفت : در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همه ساله به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و هفته محیط زیست اقدام به غرس نهال می شود و امسال با توجه به موقعیت تلمبه خانه گوره31 اصله نهال به یاد 31 شهید نفت و گاز گچساران کاشته شد .
علی کردلو گفت :کاشت درخت یک سنت حسنه است و پیامبر اکرم (ص) فرموده اند هرکس درختی بکارد تا به ثمر برسد من عوض آن را در بهشت به او اختصاص میدهم.
کردلو اظهار داشت : فضای سبز علاوه بر تقویت حس زندگی ، نشاط و طراوات دارای نقشهای مهمی همچون کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ، تعدیل دما ، افزایش رطوبت نسبی و لطافت هوا می باشد.
در پایان 31 اصله درختبه یاد 31 شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توسط مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران کاشته شد .
در این مراسم مدیرخدمات ، رییس روابط عمومی ، رییس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات و رییس فضای سبز مدیرعامل را همراهی کردند .

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi