جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل فروشگاه بزرگ چندمنظوره الماس شهر(گچساران)

در فروشگاه بزرگ چندمنظوره الماس شهر(گچساران) کلیه اجناس هایپر باتخفیف ۳%تا۳۰% عرضه میشود ،فروشگاه دارای ۱۰۰غرفه با شغلهای مختلف می باشدومجهزبه ۳دستگاه عابربانک و فضایی ارام برای خرید مشتریان محترم  افتتاح گردد است. احداث نخستین فروشگاه زنجیره ای ثابت (در محل سالن وحدت) برای تعدیل قیمت ها ، ایجاد شوک به بازار و تامین کالاهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22769
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۱۶

کرونا :

تحلیل فروشگاه بزرگ چندمنظوره الماس شهر(گچساران)

در فروشگاه بزرگ چندمنظوره الماس شهر(گچساران) کلیه اجناس هایپر باتخفیف ۳%تا۳۰% عرضه میشود ،فروشگاه دارای ۱۰۰غرفه با شغلهای مختلف می باشدومجهزبه ۳دستگاه عابربانک و فضایی ارام برای خرید مشتریان محترم  افتتاح گردد است.

IMG_8966

احداث نخستین فروشگاه زنجیره ای ثابت (در محل سالن وحدت) برای تعدیل قیمت ها ، ایجاد شوک به بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم شهرستان گچساران به درخواست اتاق اصناف برای رفاه حال اقشار کم درآمد در دستور کار مجمع امور صنفی گچساران قرار گرفته بود که این روزها شاهد راه اندازی آن هستیم و استقبال مردم را هم به همراه دارد .

در مواقع کمبود کالا یا تورم بیش از حد بازار ، کمیسیون بازرسی اتاق اصناف در این خصوص تشکیل جلسه می دهد که علت گرانی یا کمبود کالای مورد نظر چه بوده و راهکارهای مقابله با آن مورد بررسی قرار می گیرد ، در نهایت به این جمع بندی می رسند که باید در بازار رقابت سالم ایجاد شود .

با ورود به ماه اسفند التهابی در بازار به وجود آمده است و تقاضا برای اقلام و نیاز برای عرضه افزایش یافته است که باید بستر را برای روزهای پایان سال فراهم کرده تا مردم در این میان متضرر نشوند و بتوانند کالاها و اقلام مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب به دست آورند و ظاهرا در بازار گچساران به نظر می رسد این فروشگاه التهاب بازار را کم کرده و جان تازه ای برای رقابت سالم به بازار داده است.

هر چند که بازار گچساران ظرفیت بیشتری هم برای کار دارد ولی فعلا برای التهاب موجود به نظر می رسد کفایت می کند . اگر در این وسعت به فروشگاه دیگری در گچساران فکر کنیم آنوقت رقابت سطح بسیار شدیدی پیدا می کند و امید می رود که قیمت حاضر در بازار بشکند و به یک شهر اقتصادی برای سرمایه گزاری در بازارش دست یابیم.

اعتباراتی برای توسعه جنگل در میانه بیابان
دنبال کنید

این فروشگاه هنوز کامل نشده است ولی اثراتش در شهر دیده می شود .. ما نمی گوییم بهترین فروشگاه در منطقه است ولی اعتقاد داریم در گچساران واقعا الماس شهر محسوب می شود .

این فروشگاه در بخش های کنترل ارباب رجوع مشکلاتی دارد که قابل برطرف است و چون این فروشگاه قرار است به مدت 5 سال کار کند باید دید چقدر از بازار را کنترل می کند و آیا همان اتفاقاتی که باعث گرانی در شهر شده است بر این فروشگاه هم حاکم می شود؟؟؟؟؟؟؟

 

در گزارش بعدی از این فروشگاه سعی می کنیم ایرادات و طرز برخورد با مشتریان و مردم را به چالش بکشیم:

IMG_8967 IMG_8968 IMG_8969 IMG_8971 IMG_8972 IMG_8973 IMG_8974 IMG_8976 IMG_8978 IMG_8979 IMG_8980 IMG_8982 IMG_8985 IMG_8987 IMG_8988 IMG_8989 IMG_8990 IMG_8993 IMG_8995 IMG_8996

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi