شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مانور بزرگ مهار آتش فرودگاه نفت گچساران اجرا شد

رئیس ادراه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اجرایی مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت خبر داد. ساسان حبیبی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گوی با خبرنگاران افزود: این مانورو با هدف حفظ آمادگی و آموزش نیروهای آتش نشان این شرکت در شرایط بحرانی و فرودگاه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21440
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

کرونا :

مانور بزرگ مهار آتش فرودگاه نفت گچساران اجرا شد

رئیس ادراه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اجرایی مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت خبر داد.
ساسان حبیبی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گوی با خبرنگاران افزود: این مانورو با هدف حفظ آمادگی و آموزش نیروهای آتش نشان این شرکت در شرایط بحرانی و فرودگاه و تایید گواهی طبقه بندی آتش نشانی در این فرودگاه به اجرا در آمد.
وی گفت: این مانور با فرماندهی رئیس اداره ایمنی و بهداشت محیط زیست (HSE) در فرودگاه برگزار گردید.
حبیبی نژاد تصریح کرد: در این مانور فرضی بیش از هفتاد آتش نشان شرکت نفت گچساران در کنار سایر نیروهای امداد و نجات هلال احمر، بهرداری و بهداشت صنعت نفت به سوی آتش حمله‌ور شده و با پیاده کردن عملیات مهار و نجات، اهداف مورد نظر از این مانور را به خوبی به اجرا درآوردند.
رئیس روابط عمومی نفت گچساران اظهار داشت: در پایان مانور آمادگی در شرایط اضطراری و اختتامیه دروه فرودگاهی گواهینامه kat6 سازمان هواپیما کشوری جهت فرودگاه نفت گچساران اخذ شد.
حبیبی نژاد با بیان اینکه عملیات مهار آتش در فرودگاه نفت گچساران کاملاً فرضی بوده گفت: این مانور فرضی مهار آتش با موفقیت کامل با فرماندهی رئیس اداره ایمنی و همکاری رئیس اداره آموزش این شرکت جهت اخذ گواهینامه با موفقیت کامل اجرا شده است.
وی افزود: در اجرای این مانور ادارات حراست،بهداری و بهداشت، ترابری، امور فرهنگی و هنری از صنعت نفت به همراه فرمانداری، سپاه پاسداران و هلال احمر شهرستان همکاری شایسته ای داشتند که تلاش همه عزیزان قابل تقدیر است. وی در پایان از همکاری صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi