پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم نفت و گاز گچساران در خانه با دوگل از سد حریف خود گذشت

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران در خانه با دوگل  از سد حریف خود گذشت. براساس این گزارش، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دوتیم نفت و گاز گچساران و مقاومت تهران در حالی به مصاف هم رفتند که تیم نفت چشم به صدرنشینی جدول داشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21210
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

کرونا :

تیم نفت و گاز گچساران در خانه با دوگل  از سد حریف خود گذشت

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران در خانه با دوگل  از سد حریف خود گذشت.

براساس این گزارش، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دوتیم نفت و گاز گچساران و مقاومت تهران در حالی به مصاف هم رفتند که تیم نفت چشم به صدرنشینی جدول داشت و تیم مقاومت با یک بازی کمتر برای کندن از قعر جدول تلاش می کرد.

این بازی که از ابتدا با حملات تیم نفت گچساران آغاز شد در دقیقه 29 از روی پاس گل زیبای علی کرمی، سامان نورمحمدی بازیکن تازه وارد تیم نفت را صاحب یک موقعیت کرد که توانست گل نخست بازی را در دروازه تیم مقاومت جای دهد.

پس از این گل حملات بی شمار تیم مقاومت تهران با دفاع خوب بازیکنان نفت بی ثمر ماند تا نیمه اول با تک گل نفت و گاز گچساران به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی تدابیر مربیان به گونه ای رقم خورد تا شاگردان جوان یوسف نادریان حملات خود را افزایش دهند و باکشاندن بازی به نیمه حریف خطر را از دروازه خود دور کنند.

IMG_3792

در یکی از این حملات زمانیکه مهران غریبی صاحب موقعیت شد با تکل بازیکن مقاومت تهران سرنگون شد تا این بازیکن قادر به ادامه بازی نباشد و تیم نفت به ناچار به یک تعویض اجباری دست زد و سهیل صالحی ملی پوش را جایگزین غریبی کرد.

حضور سهیل صالحی با انگیزه موجب شد تا حملات به سوی دروازه مقاومت افزایش یابد و در یکی از این نفوذها با خطای بازیکن مقاومت تهران به روی صالحی داوردر دقیقه 70 اعلام ضربه پنالتی کرد و قائم اسلامی خواه دیگر جوان آینده دار و تیزهوش تیم نفت با به ثمر رساندن این گل تیم نفت صاحب دو گل زیبا شد.

رشید مظاهری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد
دنبال کنید

در تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار مجتبی فرهادی، محسین یکه روستا، اشکان بخشی، کامران موسی زاده، بهزاد داودی، علی حدادی فر، نبی الله اسدی، علی کرمی، مهران غریبی، قائم اسلامی خواه، سامان نورمحمدی به میدان رفتند.

در این بازی همچنین سهیل صالحی ملی پوش به جای مهران غریبی باانگیزه و جوان ، علی رعیت باتجربه به جای علی کرمی کهنه کار و اسماعیل هاشمی یکی از استعدادهای ناشناخته فوتبال نفت جایگزین قائم اسلامی خواه آینده دار شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی شیرین توانست باکسب 20 امتیاز و با تفاضل کمتر بعد از تیم های نفت نوین آبادان و نفت امیدیه در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران بایستی روز دوشنبه 21 دی ماه در ورزشگاه نفت به مصاف تیم شهدای جویبار برود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi