چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانباز ۲۵ درصد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از گچساران تا بوشهر رکاب زد

جانباز عرب شیر عباسی ، نیروی شاغل در اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت هفته وحدتمسیر گچساران تا بوشهررا با دوچرخه رکاب زد. عرب شیر عباسی جانباز 25 درصد که در سال 65 در لشکر 81 باختران کرمانشاه در منطقه سومار مجروح شده است، به مناسبت ولادت حضرت رسول و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

کرونا :

جانباز ۲۵ درصد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از گچساران تا بوشهر رکاب زد

جانباز عرب شیر عباسی ، نیروی شاغل در اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت هفته وحدتمسیر گچساران تا بوشهررا با دوچرخه رکاب زد.
عرب شیر عباسی جانباز 25 درصد که در سال 65 در لشکر 81 باختران کرمانشاه در منطقه سومار مجروح شده است، به مناسبت ولادت حضرت رسول و هفته وحدت ، مسیر 262 کیلومتری، از شهرستان گچساران ، استان کهگیلویه و بویر احمدتابوشهر با دوچرخه رکاب زد.
این جانباز غیور دفاع مقدس پیشتر از این در مرداد ماه امسال مسیر بین شهرستان تا حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را نیز رکاب زده بود .
وی تاکنونچندین مرتبه به مناسبت های مختلف با دوچرخه خود پیام کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به سایر هموطنان شهرهای دیگر کشور رسانده بود .
این جانباز51 ساله دوران دفاع مقدس علاوه بر دوچرخه سواری در رشته های شنا، کوهنوردی، و اسب سواری نیز دارای عناوین قهرمانی است.
در شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران بیش از 375 کارمند جانباز افتخار آفرین فعالیت دارند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi