پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

رییس روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر گفت : همه ساله مراسم باشکوهی در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های کارکنان بازنشسته شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود که این مراسم امسال نیز برای بازنشستگان سال 93این شرکت برگزار شد. ساسان حبیبی‌نژاد در گفتگو با واحد خبر شرکت بهره برداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21163
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

کرونا :

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

رییس روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر گفت : همه ساله مراسم باشکوهی در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های کارکنان بازنشسته شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود که این مراسم امسال نیز برای بازنشستگان سال 93این شرکت برگزار شد.
ساسان حبیبی‌نژاد در گفتگو با واحد خبر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت : در این مراسم از 116 نفر از همکاران بازنشسته سال 93با حضور خانواده های آنان تجلیل شد.
وی افزود :در میان این عزیزان ، سه تن از شهیدان گرانقدر صنعت نفت، شهید جمال انصاری، شهید سیروس اشتری لرکی، شهید نادعلی زراعتی که در جریان حملات هوایی دشمن بعثی به معراج حق شتافتند نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند .
حبیبی نژاد خاطرنشان کرد :بیشترین سابقه کار در جمع بازنشستگان سال 93 مربوط به آقایان حسین فرازی با سابقه 42 سال و یکماه خدمت و محمد شیرآلی با سابقه 42 سال خدمت بوده است که از آنان نیز در این مراسم تجلیل شد .
آیین تجلیل از بازنشستگان مصادف با شب میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) به همت روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .
در این مراسم جشن گروه های هنریبه اجرای برنامه های متنوع موسیقی و نمایش شاد پرداختند و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر،تندیسو ضیافت شام از پرسنل بازنشسته تجلیل شد .
آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل ، مدیران و روسای ادارات این شرکت در تالار اجتماعات آزادی این شرکت برگزار شد .

صدور خدمات پزشکی از اولویتهای برنامه ای جهاد دانشگاهی است
دنبال کنید

_DSC8628 _DSC8792 _DSC8797

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi