شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین همایش پژوهش – نفت – توسعه برگزار شد

نخستین همایش پژوهش – نفت – توسعه و دومین آیین تجلیل از پژوهشگران و نخبگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد . در این مراسم ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچسارانضمن خیر مقدم به مهمانان ، به ذکر اهمیت و جایگاه پژوهشو فناوری پرداخت و گفت : پژوهش بدون ایجاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20986
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

کرونا :

نخستین همایش پژوهش – نفت – توسعه برگزار شد

نخستین همایش پژوهش – نفت – توسعه و دومین آیین تجلیل از پژوهشگران و نخبگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .
در این مراسم ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچسارانضمن خیر مقدم به مهمانان ، به ذکر اهمیت و جایگاه پژوهشو فناوری پرداخت و گفت : پژوهش بدون ایجاد یک فناوری و بدون داشتن اثرات اقتصادی، مفید فایده نخواهد بود
امین محمدی گفت : ارتباط پژوهش و فناوری با صنعت، تاثیر مستقیم بر استراتژیهای راهبردی کشور خواهد داشت .
محمدی در جهت استفاده بهینه از منابع خدادادی نفت و گاز بر بومی سازی تکنولوژی های مورد نیاز صنعت عظیم نفت تاکید کرد و افزود :در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ، ضمن بزرگداشت و پاسداشت یاد و خاطره همه افرادی که در ایجاد بنای رفیع پژوهش و فناوری نقش آفرینی کرده اند ، از همه دست اندرکاران حوزه پژوهش و فناوری انتظار دارد که با عنایت به اهداف پژوهشی مستتر در سند چشم انداز بیست ساله نظام و سند راهبردی پژوهش و فناوری صنعت نفت در راستای تحقق اهداف تعیین شده این حوزه فعالیت نمایند .
محمدی اظهار داشت : توسعه فناوری و ارتباط آن با صنایع ، ضمن رساندن صنعت به اهداف استراتژیک ، موجبات نوآوری ، کارآفرینی و اشتغال را نیز فراهم و شعار «ما می توانیم» را در راستای خودکفایی صنعت نفت عینیت خواهد بخشید .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری از صنعت نفت و خط مشی های مدون وزارت نفت با تشکیل اداره پژوهش و فناوری ، کمیته های تخصصی ، شوراهای پژوهشی و کمیته های راهبردی ، بومی سازی تکنولوژی و ارتباط پژوهشگران با شرکت های دانش بنیان ، دانشگاهها و مراکز علمی، گامهای بلندی در زمینه تولید علم و فناوری برداشته است .

هرگونه شایعه انفجار در تبریز تکذیب شد
دنبال کنید

_DSC8488
در ادامه مراسم رییس اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن ابراز خرسندی از برپایی این آیین گفت : این همایش به همت و همکاری تیمهای اجرایی – علمی ، حامیان پژوهش ، نخبگان و اصحاب اندیشه در حوزه صنعت نفت برگزار شده است .
کمال عاشوری اظهار داشت : امیدواریم برپایی این همایش سرآغازی برای پایان رفع مشکلات کشور و نیازهای صنعت نفت ، که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست را نوید دهد .
در این همایش از نخبگان و پژوهشگران صنعت نفت با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد .
در این آیین تعدادی از روسا و اساتید پژوهشگاه صنعت نفت تهران ، رییس ساختار و بهره وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، رییس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و تعدادی از روسای این شرکت ، جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی یاسوج و دانشگاه آزاد واحد گچساران، فرماندار شهرستان گچساران ، مدیران و رؤسای ادارت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارانوتعدادی از روسای ادارت شهرستان گچساران حضور داشتند .
این همایش ظهر امروز چهارشنبه 2 دی ماه ، در تالار اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi