چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشنایی مدیران با تعمیرات و نگهداری دارایی های فیزیکی کشور، شتاب خواهد گرفت

    علی زواشکیانی، در حاشیه دهمین همایش نگهداری و تعمیرات که در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: طول عمر دستگاههای صنایع ما به علت اشنا نبودن مدیریتی تعمیرات ونگهداری نسبت به سایر کشورهای پیشرفته نصف ویا حتی یک سوم معمول می باشد. وی با بیان اینکه تعدادتلفات ما در صنعت به خاطر عدم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19034
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

کرونا :

اشنایی مدیران با تعمیرات و نگهداری دارایی های فیزیکی کشور، شتاب خواهد گرفت

 

 

علی زواشکیانی، در حاشیه دهمین همایش نگهداری و تعمیرات که در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: طول عمر دستگاههای صنایع ما به علت اشنا نبودن مدیریتی تعمیرات ونگهداری نسبت به سایر کشورهای پیشرفته نصف ویا حتی یک سوم معمول می باشد.

وی با بیان اینکه تعدادتلفات ما در صنعت به خاطر عدم اشنایی با نحوه کار مدیریتی  تعمیرات ونگهداری  معمولا ۱۰ الی ۲۰ برابر نسبت به کشورهای پیشرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه وزارت نفت طی سال گذشته مبحث مدیریت دارایی های فیزیکی را به عنوان یک نظام نامه در وزارتخانه مصوب کرد.

دبیر دهمین همایش بین المللی تعمیرات و نگهداری، ادامه داد: هم اکنون این امر نیز در وزارت نیرو در حال بررسی است تا مبحث مدیریت دارایی های فیزیکی در این وزارتخانه نیز به تصویب برسد.
زواشکیانی یادآور شد: خوشبختانه این علم زودتر از سایر کشورهای منطقه به ایران رسید اما طی چند سال اخیر به سبب روند کند آن سایر کشورهای همسایه از ما پیشی گرفته اند.

زواشکیانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در صنایع اصلی میزان هزینه نگهداری تعمیرات نسبت به کل ارزش دارایی سالانه بین ۶ تا ۸ درصد است در صورتی که اگر با استاندارد جهانی حرکت کنیم باید هزینه نگهداری تعمیرات ما در واقع سالانه یک درصد حجم سرمایه گذاری باشد.

دهمین همایش سالانه بین المللی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات با اهدای نخستین جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی صنعت کشور در هتل المپیک تهران به کار خود پایان داد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi