پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران تمدید شد

به گزارش دبیرخانه کنفرانس، با توجه به تعداد زیاد تقاضاهای مطرح شده از طرف علاقمندان به شرکت در کنفرانس و ارسال مقاله، درخواستی مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات به کمیته علمی کنفرانس ارائه شدو با هماهنگی صورت گرفته، مهلت ارسال مقالات تا پایان روز جمعه ۲۴ مهر ماه تمدید گردید. جامع، مسئول دبیرخانه کنفرانس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۲۹

کرونا :

مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران تمدید شد

به گزارش دبیرخانه کنفرانس، با توجه به تعداد زیاد تقاضاهای مطرح شده از طرف علاقمندان به شرکت در کنفرانس و ارسال مقاله، درخواستی مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات به کمیته علمی کنفرانس ارائه شدو با هماهنگی صورت گرفته، مهلت ارسال مقالات تا پایان روز جمعه ۲۴ مهر ماه تمدید گردید. جامع، مسئول دبیرخانه کنفرانس خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با هیئت داوران، زمان اعلام نتایج داوری تغییری نکرده و مقالات پذیرفته شده در ۳۰ مهرماه اعلام خواهد شد.
وی تاکید کرد: با توجه به فشرده بودن زمان داوری مقالات، مهلت اعلام شده جهت ارسال مقالات به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و بی شک مقالات ارسال شده پس از پایان روز جمعه ۲۴ مهر ماه، به مرحله داوری راه نخواهند یافت.
جامع در پایان از علاقمندان دعوت کرد با مراجعه به وب سایت کنفرانس به آدرس www.iscee.ir، از طریق بخش ارسال مقاله، اقدام به ثبت مقاله خود
نمایند.
لازم به توضیح است که هجدهمین دوره از این کنفرانس از ۲۶ تا ۲۸ آبانماه سال جاری و به مدت ۳ روز در شهر مشهد مقدس، به میزبانی دانشگاه پیام نور و با حمایت شرکت برق منطقه ای خراسان، نیروگاه صنعتی طوس، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi