جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عبدالرحیم رحیمی با صدور پیامی آغاز فصل مهر و شکوفائی تبریک گفت

فرماندار گچساران با صدور پیامی آغاز فصل مهر و شکوفائی فصل تعلیم و تعلم را به دست اندرکاران تعلیم و تربیت،دانش آموزان ،دانشجویان و همه جویندگان علم و دانایی تبریک گفتند. متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی                         طَلَبُ العِلمِ فَریضَهٌ عَلى کُلِّ مُسلِمٍ أَلا إِنَّ اللّه‏َ یُحِبُّ بُغاهَ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18007
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

کرونا :

عبدالرحیم رحیمی با صدور پیامی آغاز فصل مهر و شکوفائی تبریک گفت

فرماندار گچساران با صدور پیامی آغاز فصل مهر و شکوفائی فصل تعلیم و تعلم را به دست اندرکاران تعلیم و تربیت،دانش آموزان ،دانشجویان و همه جویندگان علم و دانایی تبریک گفتند.

متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی
 

 

                    طَلَبُ العِلمِ فَریضَهٌ عَلى کُلِّ مُسلِمٍ أَلا إِنَّ اللّه‏َ یُحِبُّ بُغاهَ العِلمِ؛

طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جویندگان دانش را دوست دارد.
مهر، طلیعه و فصل جدیدی از بالندگی، تعالی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و دانشجویانی است که با عشق و اشتیاق وافر، قدم در راه کسب دانش و اندیشه گذاشته و مشتاقانه در مسیر پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی مان می کوشند.
تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است، آغاز ماه بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم می باشد.
دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز به خوبی می‌­دانند که در آینده‌ای نه چندان دور و از راه تحصیل در مقاطع مختلف سکان هدایت عرصه‌های خطیر اداره کشور را به دست خواهند گرفت و در راه آبادانی ایران اسلامی گام برخواهندداشت. پس وقوع آینده­‌ای روشن نیازمند کوشش هر چه بیشتر این عزیزان در کلاس‌­های درس خواهد بود.   
در این راستا توجه به مقوله علم و دانش و تحصیل همراه با تهذیب از موارد مورد تأکید همیشگی مقام معظم رهبری بوده است، دولت تدبیر و امید نیز همواره علم و دانش را در اجرای امور محوله چراغ راه خود قرار داده و تأکید رئیس­ جمهور محترم در این زمینه بر هیچ کس پوشیده نیست.
سال تحصیلی ۹۵-۹۴ سومین سال تحصیلی می باشد که در دوران خدمتگزاری دولت تدبیر و امید آغاز می گردد و انتظار میرود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری و با تدبیر هوشمندانه ایشان، “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” نامگذاری شده است،با تعامل و همدلی مسئولین ،دانش آموزان و دانشجویان میهن اسلامی بویژه قشر فرهیخته گچساران شاهد شکوفایی و درخشش شهرستان در زمینه های علمی و پژوهش باشیم.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم، صمیمانه ترین شادباش و تبریک خویش را به مناسبت آغاز فصل شکوفایی و دانایی به دانش آموزان و دانشجویان عزیز و به صاحبان خِرَد و اندیشه بویژه فرهنگیان دلسوز و متعهّد و ره پویان طریق علم و معنویت، تقدیم نمایم و از خداوند متعال برای تلاشگران این عرصه، آرزوی توفیق، سربلندی و سعادت دارم.
امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، شما دانش آموزان و دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادهای خود و با استفاده از امکانات موجود، همراه با مسئولان، استادان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت  در محیطی پرنشاط به فعالیت علمی و پژوهشی پرداخته و با عزمی راسخ در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی به عنوان یک عنصر تاثیرگذار حضور بهم رسانده و ایفای نقش کنید

 عبدالرحیم رحیمی

فرماندارشهرستان گچساران

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi