پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

کریم رحمانی جانشین فرمانده پایگاه والفجر بیمارستان بعثت نفت گچساران در حاشیه برگزاری این اردو در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: به منظور شادابی و تقویت روحیه و انگیزه بسیجی در بسیجیان فعال و عادی پایگاه تعداد ۳۶ نفر از اعضای پایگاه والفجر با همکاری سرگرد دیبااصل فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) راهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17962
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

کرونا :

برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

کریم رحمانی جانشین فرمانده پایگاه والفجر بیمارستان بعثت نفت گچساران در حاشیه برگزاری این اردو در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: به منظور شادابی و تقویت روحیه و انگیزه بسیجی در بسیجیان فعال و عادی پایگاه تعداد ۳۶ نفر از اعضای پایگاه والفجر با همکاری سرگرد دیبااصل فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) راهی اردوی زیارتی و سیاحتی به مقصد شهرستان بویراحمد و دنا شدند.

وی ابراز کرد: در این اردو که دکتر حمیدخالقی ریاست بیمارستان و محمد مرادی رئیس خدمات پشتیبانی نیز حضور داشتند، بسیجیان از نقاط دیدنی و طبیعت فرح‌بخش شهرستان سی‌سخت از جمله چشمه میشی و کوه‌گل دیدن کردند.

سپس کلاس حلقه صالحین به سرگروهی آقای قوام معصومی در نمازخانه سپاه ناحیه دنا شهرستان سی‌سخت برگزار شد.

در این کلاس ضمن تشریح فلسفه تسبیحات اربعه حضرت زهرا(س) که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت، سابقه دشمنی قوم یهود با مسلمانان و پیامبر اکرم(ص) بر سر مسائل مختلف از جمله قبله‌گاه مسلمانان بحث و تبادل نظر شد.

معصومی افزود: مصداق آن‌ها در جامعه امروزی، قوم یهود همان حکومت استکباری آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه می‌باشد و هر روز در منطقه، دستشان به خون شیعیان و اهل تسنن آغشته می‌شود.

IMG_1116640

همچنین در خصوص صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا و انرژی هسته‌ای بحث و تبادل نظر شد و سپس دکتر خالقی بر دوستی و رفاقت و همدلی و همزبانی در بین بسیجیان سخنانی ابراز داشت.

در روز دوم این اردو نیز بسیجیان با حضور در مرقد مطهر امام‌زاده شاهزاده قاسم(ع) و قبر مطهر مرحوم حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره این عالم عالیقدر را گرامی داشتند.

بازدید از نقاط دیدنی آبشار یاسوج و مناظر زیبای این منطقه و برگزاری نماز جماعت و صرف ناهار از دیگر برنامه‌های جنبی این اردوی زیارتی و سیاحتی بود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi