جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طنز/ ماهواره ذاتش خراب است!

سعید‌ هوشیار در قانون نوشت: اساسا ذات ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای مخرب و خانمان برانداز است. چه بسیار زندگی‌های زناشویی که به‌خاطر دیدن کارادایی و فاطماگل به فنا رفت و چه بسیار مردانی که تحت تاثیر همین تهاجم فرهنگی از راه به‌در شده و دیگر هیچ وقت به خانه‌های خود بازنگشتند. درباره تاثیرات مخرب ماهواره‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

کرونا :

طنز/ ماهواره ذاتش خراب است!

سعید‌ هوشیار در قانون نوشت:

اساسا ذات ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای مخرب و خانمان برانداز است. چه بسیار زندگی‌های زناشویی که به‌خاطر دیدن کارادایی و فاطماگل به فنا رفت و چه بسیار مردانی که تحت تاثیر همین تهاجم فرهنگی از راه به‌در شده و دیگر هیچ وقت به خانه‌های خود بازنگشتند. درباره تاثیرات مخرب ماهواره‌ها زیاد حرف زده شده، ولی کسی درباره شکل جدیدی از این تخریب چیزی نگفته! اینکه حتی اگر تصویر شبکه‌های صداوسیمای خودمان را هم از دیش ماهواره دریافت کنید و ببینید همه چیز در آن فرم جدیدی به خود خواهد گرفت.

مثلا چندی پیش به خانه یکی از اقوام مخرب‌مان رفته بودیم و مشغول دیدن یکی از سریال‌های شبکه ۳ از ماهواره بودیم. این سریال را قبل از آن وقتی از شبکه ۳ می‌دیدم به شکل موثری موجب تقویت بنیان خانواده می‌شد، خود من ۳ بار از همین سریال به عنوان ویتامین استفاده کرده بودم، ولی هنگامی که به تماشایش از شبکه‌های ماهواره‌ای نشستیم شروع به گسست در کانون خانواده کرد، تا حدی که برهه حساس زندگی زنان و مردان جوان را نشانه رفته بود.

یا همین اخبار خودمان! زمانی که ۲۰:۳۰ را از آنتن عادی تلویزیون می‌بینید تاثیرش، ضربتی، بجا، مقوی و پرنشاط است، ولی یکی از فامیل‌های دورمان شبکه ۲ را از طریق آنتن ماهواره دریافت می‌کرد و دوسال اخبار ۲۰:۳۰ را از طریق همین شبکه تماشا کرد، بعد از ۲ سال به بلژیک رفت و دیگر بازنگشت. یعنی تاثیرات شبکه‌های داخلی خودمان هم زمانی که از دیش ماهواره تصویرش دریافت می‌شود تغییر خواهد کرد. تحقیقات دانشگاه آزاد استهبان و مصاحبه با ده‌ها نفر از افراد فاسدی که از کشور فرار کردند، نشان می‌دهد که ۹۶ درصد این افراد، اخبار و برنامه‌های تلویزیون را از ماهواره دنبال می‌کردند و تحت تاثیر همین برنامه‌ها از کشور فرار کردند.

معاون بهزیستی کشور: بالغ بر پنج هزار تیم اجتماع محور در حوزه اعتیاد کار می کنند
دنبال کنید

ظاهرا ذات این دستگاه مخرب چیزی‌است که هر برنامه‌ای از آن دیده می‌شود تاثیراتش نیز تغییر می‌کند. مثلا فوتبال ایران و هند را ما از طریق شبکه جام جم یکی از همسایه‌هایمان دیدیم، در آن بازی که در شبکه ۳، ۳-۰ به نفع ایران تمام شد، در شبکه جام جم ۲-۱ به نفع هند شد!

یا اینکه یکی از دوستان‌مان تعریف می‌کرده که یک‌بار از ماهواره بدر در حال دیدن شبکه ۱ و اخبار ساعت ۲ بوده و با شروع اخبار نزدیک بوده که سکته کند، ظاهرا او مجری اخبار؛ آقای حیاتی را با زیرپوش رکابی دیده که مشغول گفتن اخبار است! در حالی که در واقعیت ماجرا آقای حیاتی عزیز مانند همیشه کت و شلوار به تن داشته است.

یا همین دوست‌مان تحت تاثیر تبلیغ لینا دو شبانه روز گریه می‌کرده! در حالی که چه کسی است که نداند لینا  چیزی جز نشاط برای خانواده‌‌های ایرانی ندارد.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید دوشنبه , 21 دی 1394 - 9:34

باسلام.
دوست عزیز همه از آثار مخرب شبکه های ماهواره ای خبر دارند.ولی واقعا خیلی بچه گانه و بی ربط متن بالا نوشته شده.
خیلی خنده داره که این حرف هارو بزنید این درصورتیه که ماهواره ی بدر از ایران ساپورت میشه.
چطور ممکنه که محتوای یک برنامه همزمان دو نوع باشه.لطفا دست بردارید ازین حرف های احمقانه.
راه ایستادن جلوی آثار مخرب ماهواره این نیست.
یاحق

محمد پنجشنبه , 8 بهمن 1394 - 0:31

الان اثار مخربی موبایل ک دست مردم بیشتر از ماهواره. بسته به نوع فرهنگ هر فردی داره که چطور از وسیله استفاده میکنه.

محمد پنجشنبه , 8 بهمن 1394 - 0:27

ماهواره چیز خوبی بستگی به فرهنگ هر شخص بستگی داره.اگ از بحث ناهنجاریهای ماهواره مد نظر نویسنده باشه الان موبایل که در دست آحاد جامعه قرار داره فیلم و کلیپ ک در گالری هستش بد تر ک نیست.ی دهه قبل هم با ویدئو مخالفت میکردن ایا فایده داشت.انسان ذاتها حریص هر چ را منع کنید بیشتر ب سراغ ش میره.همه چیز ب نحوه استفاده درستش بستگی داره.

logo-samandehi