پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجمع عمومی بسیج شهرستان گچساران برگزار شد

 مجمع عمومی بسیج شهرستان گچساران با حضور اعضای مجمع و اعضای شورای اداری صبح یکشنبه در نمازخانه سپاه گچساران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گچساران ، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این جلسه هدف از برگزاری مجمع بسیج را تشکیل کارگروه های تخصصی و موضوعی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17340
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۳

کرونا :

مجمع عمومی بسیج شهرستان گچساران برگزار شد

 مجمع عمومی بسیج شهرستان گچساران با حضور اعضای مجمع و اعضای شورای اداری صبح یکشنبه در نمازخانه سپاه گچساران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گچساران ، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این جلسه هدف از برگزاری مجمع بسیج را تشکیل کارگروه های تخصصی و موضوعی و انجام پژوهش هایی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت خدمت به مردم ولایتمدار گچساران عنوان کرد و گفت : پروژه هایی که در مجامع گچساران طرح می شود در مواردی قابلیت طرح در سطح ملی را نیز دارد که این توانمندی کارگروه های تخصصی این مجمع را اثبات می کند.

وی ادامه داد : به عنوان مثال در بحث پدافند غیرعامل شهرستان نفت خیز گچساران با وجود بیش از ۷۰۰ چاه نفت و تاسیسات و زیرساخت های صنعتی فراوان ، اگر با پدیده ای همچون زلزله با سیل روبرو شود میزان خسارات و تلفات آن قابل تصور نخواهد بود و این یکی از موضوعاتی است که بارها در کارگروه های تخصصی بسیج مطرح و طرح هایی در این خصوص ارائه شده است.

یداله مرادی ، دبیر مجمع بسیج شهرستان گچساران با درخشان برشمردن کارنامه بسیج در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم ، گفت : از سه سال پیش لزوم تشکیل کارگروه های تخصصی در بسیج احساس شد و با تشکیل این کارگروه ها و با استفاده از متخصصان و نخبگان در راستای رفع مشکلات گام برداشته شد و به لطف خدا تاکنون مجمع بسیج گچساران جزو مجامع پیشرو در این عرصه بوده است.

مهمترین علت مرگ و میر جوانان بر اثر غرق شدگی در بخش پاتاوه مشخص شد/مسئولان دست به کار شوند
دنبال کنید

در ادامه این جلسه کارگروه های تخصصی به ارائه طرح ها پژوهشی و کاربردی خود در موضوعات مختلف پرداختند و با مشارکت اعضا این طرح ها نقد و بررسی شد. در پایان این جلسه از فعالان مجمع بسیج شهرستان تقدیر شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi