پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مرز بازرگان باز است /در مرز هم اکنون تردد بصورت عادی انجام می شود

محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تکذیب خبر بسته شدن مرز بازرگان به سمت ترکیه گفت: شب گذشته در حدود ۶۰ کیلومتری خاک ترکیه به سمت مرز جمهوری اسلامی ایران ۵ کامیون مورد حمله قرار گرفتند که یکی از کامیون ها ایرانی بود. نماینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱


محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تکذیب خبر بسته شدن مرز بازرگان به سمت ترکیه گفت: شب گذشته در حدود ۶۰ کیلومتری خاک ترکیه به سمت مرز جمهوری اسلامی ایران ۵ کامیون مورد حمله قرار گرفتند که یکی از کامیون ها ایرانی بود.


نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی، در این رابطه ادامه داد: با انتشار خبر حمله به کامیون های مذکور به دلیل احتیاط از سوی رانندگان ایرانی تردد در مرز بازرگان کاهش یافت بنابراین به هیچ وجه خبر بسته شدن مرز بازرگان صحیح نیست.


این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: وزارت امور خارجه توصیه کرده به دلایل امنیتی از مسافرت زمینی به کشور ترکیه خودداری شود به دلیل اختلافات داخلی در کشور ترکیه باعث ایجاد ناامنی هایی در این کشور شده است.


علی پور افزود: از شب گذشته تا ساعت ۱۷ امروز ۶۵۱ نفر ایرانی از مرز بازرگان به سمت ترکیه سفر کرده اند  و ۵۷۰ نفر از هموطنانمان نیز به خاک جمهوری اسلامی ایران وارد شده اند.


این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در مرز بازرگان هم اکنون تردد بصورت عادی انجام می شود، یادآور شد: از شب گذشته ۴۵۰ نفر مسافر خارجی وارد کشور شده اند و تعداد ۳۳۱ نفر مسافر خارجی نیز از مرز بازرگان به کشور ترکیه سفر داشته اند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi