جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازدید دکتر تاجگردون،حسینی فرماندار باشت و مدیران کل استانی از روستاها و طرح های عمرانی باشت

    صبح امروز غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی سید مسعود حسینی فرماندار باشت به همراه مهندس فدایی مدیرکل راه و شهرسازی، دکترنوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتر فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی استان از روستاهای کلگه امیرشیخی، سرابیز، گروس، برغون، منصورآباد، سعادت آباد، کته، شوش سفلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16587
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۷
بازدید دکتر تاجگردون،حسینی فرماندار باشت و مدیران کل استانی از روستاها و طرح های عمرانی باشت

    dsc09277-2

صبح امروز غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی سید مسعود حسینی فرماندار باشت به همراه مهندس فدایی مدیرکل راه و شهرسازی، دکترنوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتر فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی استان از روستاهای کلگه امیرشیخی، سرابیز، گروس، برغون، منصورآباد، سعادت آباد، کته، شوش سفلی و علیا، ده کند، لیراب، چالموره، چاه تلخ، کوشک ظفری، تلخاب بیدک، بهره عنا و برخی از پروژه های عمرانی شهر باشت بازدید کردند.

     سید مسعود حسینی فرماندار باشت در حاشیه این بازدید بیان کرد هدف از این بازدید شناسایی و اولویت بندی مشکلات جاده ای و طرح های هادی و… روستاها وبررسی  روند اجرای طرح های عمرانی شهرستان است تا با اختصاص بودجه مناسب این  مشکلات مرتفع شود.

حسینی افزود :در این بازدید ها مشکلات جاده ای,طرح های عمرانی،آب،برق،گاز و سایر مشکلات روستاها مورد برسی قرار گرفت که  تلاش می کنیم با تخصیص بودجه  در آینده این مشکلات مرتفع گردد.

فرماندار باشت افزود: ۲۵ طرح هادی در روستاهای این شهرستان در دست اجراست.که میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها  ۹۰تا ۹۷ درصد است.

وی بیان کرد: طرح هادی ۳۳ روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان با برنامه ریزی های انجام شده تهیه شده و برای اجرا و تکمیل  طرح های هادی روستاهای باشت ۳۰ میلیارد ریال نیاز است که در صورت جذب این میزان اعتبار ، جمعیت قابل توجهی در این روستاها از بهبود امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

     حسینی ضمن تقدیر و تشکراز دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ،دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فدایی مدیرکل راه و شهرسازی، دکتر فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن افزود با تلاش دکتر خادمی ،استاندار محترم و حمایت دولت تدبیر و امید اقدامات مناسبی در روستاها صورت گرفته تا این عزیزان از امکانات مناسب برخوردار شوند و مسیر مهاجرت از روستاها به سمت شهر که در حال افزایش بود به صورت معکوس گردد.

شاید در آینده بچه های نفت و گاز را در تیم ملی ببینیم
دنبال کنید

همچنین غلامرضا تاجگردون در حاشیه این بازدید بیان کرد:لازم است متولیان امر تلاش کنند روستاییان را به سمت اجرای طرح های اقتصادی سوق دهند  واجرا نشدن طرح های درآمد زا در روستاها موجب خالی شدن این مناطق از سکنه خواهد شد.

نماینده  گچساران و باشت در مجلس  شورای اسلامی افزود: دولت با برنامه ریزی صحیح تاکنون در زمینه حمایت از روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان گام های موثری برداشته است.

 این مسئول با بیان اینکه  توسعه روستاهای شهرستان باشت نیازمند یک برنامه ریزی قوی و منسجم است ابراز کرد: توسعه اقتصادی روستاها یکی از اولویتهای دولت تدبیر و امید است که دراین دولت پروژه های مهمی در زمینه توسعه روستاها اجرا شد که قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

 وی توجه به زیرساخت ها در حوزه راه روستایی را از دیگر نیازهای باشت اعلام کرد گفت: پس از بازدید و بررسی راههای روستایی این شهرستان اعتبارات ویژه ای برای رفع این مشکلات اختصاص خواهد یافت و رفع مشکلات طرح های هادی روستاها یکی از برنامه های در دست اجرای این شهرستان است.

dsc09277-2

DSC09278

DSC09286

DSC09315

DSC09352DSC09362

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi