شماره : 15135
۲۶ / ۳ / ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

مهاباد مالک پیست موتورسواری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ رسول محی رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پیست موتور سواری هشتمین پیست در آذربایجان غربی است که با عنوان ‘مجتمع ورزشی شهید عبدالمجید ارژاک’ ایجاد شده و ۱۷۰۰ متر طول دارد . وی اضافه کرد: این پیست که با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ رسول محی رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پیست موتور سواری هشتمین پیست در آذربایجان غربی است که با عنوان ‘مجتمع ورزشی شهید عبدالمجید ارژاک’ ایجاد شده و ۱۷۰۰ متر طول دارد .

وی اضافه کرد: این پیست که با مشارکت بخش خصوصی و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مهاباد راه اندازی شده از لحاظ مساحت و استاندارهای لازم در سطح استان بی نظیر است.

محی گفت: برای احداث این مجتمع که شامل بخش های مختلفی چون مسیر پیست، محل پذیرایی و استراحت و مکان تماشاگران است در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این پیست در چهار کیلومتری جاده مهاباد – سردشت واقع شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ادامه این پیست، میادین والیبال، تنیس و فوتبال ساحلی و پیست اتومبیلرانی احداث شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این پیست قرار است در مردادماه سال جاری برای نخستین بار میزبان مسابقات قهرمانی موتورسواری استان و منطقه شمال غرب کشور باشد.

هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مهاباد در حال حاضر دارای بیش از ۸۰ نفر عضو بوده و یکی از هیات های فعال در این زمینه در آذربایجان غربی به شمار می رود .

شهرستان مهاباد با ۲۱۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

عکس تزئینی می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 15135 توسط و در روز سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت ۱۵:۴۱:۲۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر