جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش شبکه بهداشت و درمان بوکان به خبر بوکان نیوز + تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ خبری که یک هفته پیش پیش باعنوان « داروخانه های بوکان و توسعه مبادلات کالا با کالا » در بوکان نیوز منتشر شد، واکنش شبکه بهداشت و درمان بوکان را به همراه داشت. (لینک خبر ) متن کامل توضیحات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ خبری که یک هفته پیش پیش باعنوان « داروخانه های بوکان و توسعه مبادلات کالا با کالا » در بوکان نیوز منتشر شد، واکنش شبکه بهداشت و درمان بوکان را به همراه داشت. (لینک خبر )

متن کامل توضیحات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان به شرح زیل می باشد:

در پی چاپ مطلبی تحت عنوان فوق الذکر با کد خبر ۵۱۰۱ در مورخه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ به استحضار می رساند که کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه به صورت دوره ای و دست کم ماهی یک بار از کلیه داروخانه های سطح شهر بازدید یه عمل می آورند و در صورت مشاهده هر گونه قصور، تخلف و کاستی مورد به مسئول فنی اعلام و تذکرات لازم داده می شود.

در خصوص عدم باز پرداخت مابقی پول که احتمالاً به دلایل رند نبودن قیمت داروها( مثلاً هر عدد قرص استامینوفن ۳۴۰ ریال) و کمبود پول خرد، برخی از داروخانه ها اجباراً و بدون رضایت مشتری اقدام به تحویل کالاهایی نظیر چسب زخم و … بنمایند که موکداً خلاف بودن این امر به کلیه داروخانه ها قبلاً اعلام و مجدداً ابلاغ شده است و در صورت مشاهده برابر مقررات برخورد خواهد شد.

همشهریان محترم می توانند در صورت مواجه شدن با اینگونه موارد مراتب را به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان بوکان واقع در خیابان استاد هیمن اعلام فرمایند تا رسیدگی لازم انجام گیرد.

                                    روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

CCI06182015_0000

CCI06182015_0001

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi