شماره : 15036
۲۱ / ۳ / ۱۳۹۴ - ۹:۱۱

خط و نشان کشیدن های توخالی در بوکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ ساخت و ساز های غیره مجاز یکی از بزرگترین معضل هر شهر می باشدکه مسئولان ذیربط بارها از طریق رسانه ها ،بنرهای سطح شهر خط و نشان های برای برخورد قانونی و اصولی  با این معضل مطرح کردن .اما آیا واقعا این خط و نشان کشیدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ ساخت و ساز های غیره مجاز یکی از بزرگترین معضل هر شهر می باشدکه مسئولان ذیربط بارها از طریق رسانه ها ،بنرهای سطح شهر خط و نشان های برای برخورد قانونی و اصولی  با این معضل مطرح کردن .
اما آیا واقعا این خط و نشان کشیدن ها مستثنی دارد؟ چرا می بایست سایه تبعیض مابین کسانی که زیر بار مشکلات و فشار اقتصادی زانوانشان خم گشته و صدایشان در نمی آید با کسانی که خود را درگیر ارتباطات و نفوذ نموده اند وجود داشته باشد.
در کجای نظام مقدس جمهوری  اسلامی اجازه تضعیف حقوق مستضعفین و تبعیض وجود داشته است؟
چر ا می بایست یکی از اعضای سابق شورای اسلامی شهر اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز نماید و مسئولان سکوت را اختیار کنند؟ مردم به چه امیدی چشم به دست مسئولانشان باشند که از یک طرف ندای خدمت رسانی صادقانه را سر می دهندو از طرف دیگر قانون را لگد مال می نمایند.آیا قانون برای همه یکسان نیست ؟
بوکان نیوز جهت پیگیری خبر در تماسی که با روابط عمومی شهرداری انجام داد صحت موضوع تایید شد.لذا از کلیه ارگان های مرتبط خواستار پاسخ گویی به این درخواست برحق مردم می باشیم که چرا برخورد قانونی صورت نمی گیرد؟
و چرا می بایست چنین تبعیضی حاکم باشد؟

شهرستان بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 15036 توسط و در روز پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت ۰۹:۱۱:۳۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر