شماره : 14993
۱۹ / ۳ / ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

پرچم داعش در میدان آزادی تهران ! + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز به نقل از عصر هامون ؛  “ابومحمد العدنانی” سخنگوی گروهی که با عنوان “دولت اسلامی عراق و شام” از سوی رسانه های جبهه غربی-عربی معرفی می شود، در سخنانی مدعی شده که این گروهک تلاش دارد نیروهایش را به سمت ایران حرکت دهد. ** وی در سخنانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز به نقل از عصر هامون ؛  “ابومحمد العدنانی” سخنگوی گروهی که با عنوان “دولت اسلامی عراق و شام” از سوی رسانه های جبهه غربی-عربی معرفی می شود، در سخنانی مدعی شده که این گروهک تلاش دارد نیروهایش را به سمت ایران حرکت دهد.

** وی در سخنانی مدعی شده است که: «در پی پیروزی های متعدد دولت اسلامی، سربازان شجاع ما با حمله به ایران این سرزمین را پاک می کنند و سیطره دولت اسلامی را به ولایت خراسان گسترش می دهند.»بعد از انتشار این سخنان صفحات و گروه های مجازی وابسته به تروریست های داعش، تصاویری از فتح میدان آزادی تهران و… با آرم ولایت خراسان منتشر کرده اند.

1

بوکان نیوز ؛ طبق اطلاعات بدست آمده از خبرگزاری ها نیروهای مردمی در عراق پیروزی های چشمگیری بدست آورده اند و انتشار این تصاویر و مطالب تنها بیانگر استفاده آنها از حربه رسانه ایست.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 14993 توسط و در روز سه شنبه 19 خرداد 1394 ساعت ۲۱:۰۱:۳۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر