شماره : 14968
۱۷ / ۳ / ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

برگزاری جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت در شهرستان بوکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت شهرستان بوکان که روزیکشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۷ درمحل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بوکان با حضور جانشین سپاه ، مسئول طرح هجرت سپاه بخشدارمرکزی و دیگر ادارات عضو ستاد برگزار گردید.** معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان با بیان اینکه یکی از

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت شهرستان بوکان که روزیکشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۷ درمحل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بوکان با حضور جانشین سپاه ، مسئول طرح هجرت سپاه بخشدارمرکزی و دیگر ادارات عضو ستاد برگزار گردید.
** معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان با بیان اینکه یکی از یادگارهای ماندگار معمارکبیر انقلاب بسیج بود در سخنانی اظهار نمود : امروز شاخ و برگ این شجره طیبه، همه ی حوزه های زندگی، اعم از اجتماعی و اقتصادی را در بر گرفته است.
ایوب آذین پور در ادامه ،ضمن یادی از شهدای انقلاب اسلامی افزود : امنیت پایدار امروزدر تمامی حوزه ها را مدیون خون شهیدان این مرزوبوم هستیم.
** وی گفت : امروزه ،ما فقط تغییر سنگر داده ایم و اگر دیروز سنگر این شهدای عزیز مقاومت در مقابل خصم جهانی بود ، امروز این مقاومت درسنگر اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی متجلی شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان بیان نمود : بسیج پتانسیلی عظیمی است که ما می توانیم در حوزه های مختلف از آن استفاده کنیم. بوکان .
وی گفت: لازم است از طرف ستاد مرکزی بسیج سازندگی،تدابیری اتخاذ گردد که همزمان با انجام کارهای عمرانی توسط نیروهای داوطلب بسیجی شرکت کننده در طرح هجرت ، از طرف سازمان فنی و حرفه ای و مراکز آموزشی،آموزش های لازم به آنان صورت گیرد.
آذین پور در ادامه ضمن تقدیر از بسیج سازندگی برای جذب ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال ،تسهیلات خود اشتغالی گفت: باید در حوزه ی پاک سازی محیط زیست بویژه در ورودی روستاها نیز اقداماتی صورت پذیرد.

شهرستان بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی

بازگشت « راز بقا » پس از ۳۰ سال
دنبال کنید

بوکان نیوز

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 14968 توسط و در روز یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت ۱۴:۵۲:۴۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر