شماره : 14937
۱۶ / ۳ / ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

جدیدترین واکنش عباسی به اظهارات اخیر قسیم عثمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ بعد از انتشار نامه سرگشاده «محمد قسیم عثمانی» نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی ، عصر روز شنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۶ حسن عباسی فرماندار سابق شهرستان بوکان با انتشار یادداشتی که آن را در اختیار سایت روانگه قرار داد، مجددا به ادعاهای عثمانی پاسخ گفته و به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ بعد از انتشار نامه سرگشاده «محمد قسیم عثمانی» نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی ، عصر روز شنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۶ حسن عباسی فرماندار سابق شهرستان بوکان با انتشار یادداشتی که آن را در اختیار سایت روانگه قرار داد، مجددا به ادعاهای عثمانی پاسخ گفته و به عنوان حکم نهایی از وی خواست تن به مناظره مستقیم و رودر رو با وی دهد تا حقایق بر مردم معلوم شود.

** عباسی در ابتدای این یادداشت مجددا به دوستی، رفاقت و هماهنگی ۶ ساله خود با عثمانی اشاره کرده و تعجب و ناراحتی خود را از صادق نبودن وی در دوستی و از ” پشت خنجر زدن ” به دوستان سابق ، پنهان نداشته است.

*عباسی در ادامه افزوده که متاسفانه خلاف گویی، مواضع متناقض و چند پهلوی نماینده از حد گذشته است.

وی عثمانی را متهم کرده ، در حالی از تعلق وقت خود به موکلانش خبر می دهد که عملا حاضر نیست به تماسهای تلفنی آنان پاسخ دهد.

به گفته عباسی، عثمانی در حالی که به شیوه ای وسیع به علیه دیگران به مصاحبه و نشر مطالب خلاف واقع می پردازد، هنگامی که با پاسخ آنان مواجه می شود، به کلیشه تعلق وقتش به مردم شریف بوکان متوسل می شود.

** در فرازی دیگر از این یادداشت فرماندار سابق عثمانی را متهم کرده که عمدا در افتتاح پروژه های مختلف شهرستان سنگ اندازی می کند تا زمان افتتاح آنها به ماههای منتهی به انتخابات برسد و وی نهایت استفاده تبلیغاتی را از آنها ببرد.

* عباسی مدعی شده که پروژه های موصوف با تلاشهای مستمر و پیگیرانه و مکاتبات متعدد وی در سفرهای استانی به تصویب دولت رسیده و سپس عملیاتی شده اند.

عباسی در بخشی دیگر از این متن به موضوع ردصلاحیت کاندیداهای دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستا پرداخته و گفته که همگان می دانند که تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراها بر عهده هیات نظارت استان – متشکل از نمایندگان مجلس – است و متهم کردن مسوولان اجرایی سابق به دخالت در این فرایند مصداق بارز نشر اکاذیب، عوامفریبی و فرافکنی است و به هیچوجه بهره ای از حقیقت ندارد.

عباسی در پایان یادداشت خود به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و تضییع وقت مردم و مسموم شدن فضای جامعه از عثمانی خواسته است یا  تن به یک مناظره شفاف ، قانونی ، مستدل و با سند و مدرک بدهد ، یا اگر آمادگی آن را ندارد ، دست از عوامفریبی و خلاف واقع گویی و فرافکنی بردارد. عباسی پیشنهاد کرده که این مناظره در سیمای آذربایجان غربی، یا رادیو مهاباد و یا سالن سیمرغ بوکان برگزار شود تا سره از ناسره معلوم شود.

توجه بازدید کنندگان محترم :

یادداشت های سایت خبری – تحلیلی بوکان نیوز ، بیانگر دیدگاه و نظر نویسندگان آن است. “بوکان نیوز” در نظر دارد با انتشار نظرات صاحب نظرانی از طیف های گوناگون، چشم انداز متنوع و متوازنی از دیدگاه ها رابه کاربران خود ارائه دهد.

پایگاه خبری تحلیلی

روز جهانی کتاب کودک/کودکان سازندگان نسل آینده هرجامعه ای هستند
دنبال کنید

بوکان نیوز

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 14937 توسط و در روز شنبه 16 خرداد 1394 ساعت ۲۰:۵۲:۱۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر