پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شهرداری ارومیه چگونه ترک های روگذر ها را پنهان می کند + تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ هنوز چند روزی از آبگرفتگی شدید معابر در ارومیه با بارش چند دقیقه ای باران و به طبع آن نشست قسمت فوقانی تونل امامت و قسمتی از شیخ تپه ارومیه نمی گذرد که اینبار نیز دست گلی تازه از شهرداری ارومیه به چشم می خورد. **

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14921
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۴۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ هنوز چند روزی از آبگرفتگی شدید معابر در ارومیه با بارش چند دقیقه ای باران و به طبع آن نشست قسمت فوقانی تونل امامت و قسمتی از شیخ تپه ارومیه نمی گذرد که اینبار نیز دست گلی تازه از شهرداری ارومیه به چشم می خورد.

** در ماجرای نشست شیخ تپه ارومیه، شهرداری به جای زیر سازی، اقدام به پر کردن محل نشست با شن و ماسه کرد که همین امر باعث شد تنها با گذشت چند روز، بار دیگر این محل نشست کند.

اما ماجرای جدیدی که قابل تامل تر است، پر کردن ترک های پل روگذر امام علی (ع) با گچ و سیمان می باشد؛ اینکه شهرداری ارومیه همیشه به ظاهر پروژه ها توجه زیادی داشته غیر قابل انکار است ولی آیا همیشه پاک کردن صورت مسئله، برای شهرداری به این اندازه ارزان و بدون حادثه تمام میشود؟

**/ گویا شهرداری ارومیه به جای پرداخت سریع به چگونگی به وجود آمدن این ترک ها و یافتن راه حل های مناسب برای حل معضل، راه حل های مناسبی برای پاک کردن صورت مسئله یافته است. مطمئنا پل های احداث شده توسط محمد حضرت پور، هم اکنون از ایمنی لازمی برخوردار است ولی این سوال را از شهردار محترم ارومیه باید پرسید که وقتی تنها با گذشت ۲ سال قسمتی از این پل ها دچار ترک هایی جزئی می شوند آیا این پروژه ها در مقابل زلزله و حوادثی دیگر مقاوم هستند؟

* در قسمتی از عکس های منتشر شده نیز گونی هایی زیر پل به چشم می خورد که علت قرار گرفتن آنان در پروژه میلیاردی معلوم نیست.

انتظار می رود شخص محمد حضرت پور شهردار ارومیه و معاونان ذیربط وی، توضیحات لازمی در رابطه با عکس های منتشر شده  از پروژه های میلیاردی که پول با بیت المال احداث شده، داشته و نسبت به شفاف سازی موضوع و پاسخ به افکار عمومی عمل کنند.

1

1

1

1

1

1

1

پایگاه خبری تحلیلی

شهرداری شوط چه چیزی را تکذیب می کند
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi